English

آیت‌الله فلاحتی در دیدار با عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

انقلاب اسلامی روح مطالبه‌گری را در جوانان زنده کرده است/ اجرای cft برای کشور خطرساز است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی روح مطالبه‌گری را در جوانان زنده کرده است گفت: حوادث اتفاق افتاده در دنیا فرصتی برای تبیین ۴۰سالگی پیروزی انقلاب اسلامی است.

انقلاب اسلامی روح مطالبه‌گری را در جوانان زنده کرده است/ اجرای cft برای کشور خطرساز است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: انسان در فراز و نشیب‌های زمان رویش دارد و باید خود را از ریزش حفظ کند و آقای میرسلیم از افرادی محسوب می‌شود که همواره در مسیر انقلاب قرار داشته است.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به رویش‌های انقلاب اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی معجزه‌ای است که برای تمدن‌سازی تحقق پیدا کرد و بر سوسیالیسم شرق و کاپیتالیسم غرب خط بطلان کشید.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شاهد قیام مردم اروپا علیه نظام سرمایه‌داری هستیم، تصریح کرد: قیام مردم کشورهای غربی علیه سرمایه‌داران از جنبش وال‌استریت آمریکا آغاز شده است.

آیت‌الله فلاحتی به گرایش مردم به ندای عدالت‌محوری اشاره کرد و گفت: حکومت باید بر محور عدالت باشد و این موضع انقلاب اسلامی است.

انقلاب اسلامی روح مطالبه‌گری را در جوانان زنده کرده است

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی روح مطالبه‌گری را در جوانان زنده کرده است، بیان کرد: اکنون جمهوری اسلامی ایران در مقابله قدرت‌های سلطه‌گر ایستاده و زمانی که سربازان آمریکایی را در خلیج فارس به اسارت می‌گیریم جرأت نمی‌کنند حرکتی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، حوادث اتفاق افتاده در دنیا به‌ویژه قیام مردم اروپا علیه سرمایه‌داران را بهترین فرصت و زمینه‌ای برای تبیین مبانی انقلاب در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: خدا را شاکریم در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم.

آیت‌الله فلاحتی به خروج آمریکا از برجام و بد عهدی کشورهای اروپایی در انجام وظایف خود در این توافقنامه اشاره کرد و یادآور شد: اروپایی‌ها به برجام عمل نکردند اما از ما می‌خواهند CFT را اجرا کنیم و این امر خطرساز است.

آیت‌الله فلاحتی در دیدار با عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام1

امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه وجود سلیقه‌های مختلف موجب پویایی و رشد جامعه می‌شود، اظهار کرد: هرگز نمی‌توان مردم را وادار کرد یک طور فکر کنند.

وی به پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری در سخنان خود واکاوی فتنه سال ۸۸ را مطالبه می‌کنند زیرا دشمن می‌خواست نظام اسلامی را از درون متلاشی کند.

جوانان بهترین مدافعان انقلاب اسلامی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در یدار مذکور گفت: امروز جوانانی که شور و هیجان انقلاب و دفاع مقدس را مشاهده نکردند بهترین مدافعان انقلاب اسلامی هستند.

سید مصطفی میرسلیم، پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه امام(ره) توصیف کرد و افزود: باورمان نمی‌شد انقلاب اسلامی به این زودی به پیروزی برسد اما اعتقاد راسخ امام(ره) منجر به پیروزی انقلاب شد و این عظمت را باید به نسل امروز منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه آینده متعلق به نسل امروز است، تصریح کرد: ما تنها می‌توانیم تجربه خود را به نسل جوان انتقال دهیم.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، جوانان را دارای فطرتی پاک دانست و بیان کرد: اکنون جنبه سخت‌افزاری انقلابی بودن مطرح نیست بلکه آن‌گونه پیامبر(ص) و ائمه‌(ع) می‌خواستند باید باشیم.

آیت‌الله فلاحتی در دیدار با عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام2

میرسلیم با تأکید بر قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی، بیان کرد: اکنون جزو نجات یافتگان هستیم و باید تلاش کنیم در این نظام، انقلابی بمانیم.وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری بر انقلابی ماندن اشاره کرد و یادآور شد: انقلابی بودن در استمرار جمهوری اسلامی حائز اهمیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه