English

امام جمعه خمینی شهر:

جهادی عمل نکردن به منزله از دست دادن میز خدمت است

امام جمعه خمینی شهر گفت: مدیران بدانند اگر جهادی عمل نکنند میزخدمت را از دست خواهند داد.

جهادی عمل نکردن به منزله از دست دادن میز خدمت است

به گزارش خبر نگار خبرگزاری موج از خمینی شهر، آیت الله عباس رحیمی در جمع مردم ولایتمدار خمینی شهر در سالروز یوم الله ۹ دی ماه اظهار کرد: فوت آیت الله شاهرودی ضایعه بزرگی است که برای جامعه ایلامی و روحانیت به وجود آمد .

وی گفت: این عالم عالیقدر  یکی از بهترین شاگردان امام واز وفادارترین یاران رهبری و انقلاب بود ؛وی همچنین در علم و تقوا وارسته بود واز آندسته  علمایی است که با  مرگ او ثلمه بزرگی به وجود آمد .

در ادامه امام جمعه شهرستان باتوجه به سالروز حماسه  نهم دی ماه خاطر نشان کرد:  ملت شریف ایران درماجرای فتنه  نهم دی ماه سال ۸۸  به صورت خودجوش به صحنه آمدند وپوزه ضد دین وانقلاب را به خاک مالیدند.

وی توضیح داد: از سال ۸۸ به فرموده مقام معظم رهبری نهم دی یوم الله شد و مظهر بصیرت و وحدت مردم شد  باعث شد مردم بیشتر دشمنان خود را بشناسند مردم فهمیدند باید پیوند خود را با ولایت محکم تر کنند.

رحیمی به فتنه و آشوبهای پراکنده سال قبل اشاره کردو یاد آور شد: همانگونه که سال قبل مردم شهید پرور شهرمان  فتنه را درنطفه خفه کردند واجازه ندادند فضا غبار آلود شود باید همچنان دراین مسیر ثابت قدم حرکت کنند وبه دشمن اجازه ندهند از خامی برخی وطن فروشان استفاده کرده و جنگ روانی برای مردم درست کند.

امام جمعه خمینی شهر اذعان کرد: انقلاب اسلامی که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم  بسیاری  کمبودها را کم کرده است و همه می دانیم که ضعفهای بسیاری در سیاست کنونی کشور وجود دارد اما این وظیفه مسئوولان است که با تدبیر و کار جهادی وانقلابی بر این مشکلات فائق آمده و زمینه ساز ظهور حضرت باشیم .

وی با بیان این مطلب که انقلاب دوران چهل سالگی را می گذراند و نهادهای مختلف که دست اندرکار برنامه های فرهنگی هستند باید ازافراد متعهد وکارشناس دعوت کنند افزود : باید  بتوانیم دست آوردهای انقلاب و زحمات افراد متعهد ودلسوز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نسل جدید بشناسانیم وانتقال دهیم دانشگاهها باید وارد صحنه شوند وتولیدات خود را در معرض دید مردم بگذارند.

آیت اله رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: مدیران بدانند اگر جهادی عمل نکنند میز خود را از دست خواهند داد مدیر جهادی همه را به کار می گیرد مرخصی نمی رود روز وشب نمی شناسد همانگونه که فرماندهان جنگ از این روحیه برخوردار بودند وهشت سال جنگ را اداره کردند از شما مسئولان خواستارم تمام همت خود را به کار گیرید که این پیچ خطرناک اقتصادی را پشت سر گذاشته زمینه  ظهور حضرت را نزدیک کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه