English

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

پلمب انبار ۵ و نیم میلیارد ریالی احتکار برنج در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از پلمب انبار 5 و نیم میلیارد ریالی احتکار برنج در اصفهان خبر داد.

پلمب انبار 5 و نیم میلیارد ریالی احتکار برنج در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محمد علی یوسلیانی گفت: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان 75 تن برنج احتکار شده به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو مقادیر زیادی برنج خارجی با مارک های مختلف را در یک انبار احتکار کرده و منتظر تغییر قیمت آنها در بازار هستند ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات 70 تن برنج احتکار شده به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ یوسلیانی با بیان اینکه انبار مذکور به دستور مقام قضائی پلمب شده است، گفت: در این رابطه یک فرد متخلف نیز شناسایی و همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در زمینه احتکار و قاچاق کالا توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه