English

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خبر داد

کشف و پلمب انبار احتکار عدس در اصفهان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از کشف و پلمب انبار احتکار عدس در اصفهان خبر داد.

کشف و پلمب انبار احتکار  عدس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان طی عملیاتی انبار احتکار عدس به ارزش 48 میلیارد ریال را شناسایی و پلمب کردند.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار محموله بزرگ حبوبات در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام مسئول گفت: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی همراه با کارشناسان بازرسی اداره صنعت و معدن از انبار دپوی مذکور بازدید به عمل آوردند.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اثبات احتکار بودن کالاها توسط بازرسان اداره صنعت و معدن استان، عنوان داشت: در این عملیات 585 تن عدس خارجی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را براساس اعلام نظر کارشناسان مربوطه 48 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

سرهنگ اسماعیلی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم با نیروی انتظامی در کشف و شناسایی انبارهای احتکار کالا گفت: با اشرافیت بالای مأموران پلیس، محتکران و مفسدان اقتصادی شناسایی و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه