English

ارتقاء سواد رسانه ای فرماندهان ناجا از ضروریات جامعه امروز است

جانشین فرمانده انتظامی استان ارتقاء سواد رسانه ای فرماندهان را از ضروریات جامعه امروز عنوان کرد.

ارتقاء سواد رسانه ای فرماندهان ناجا از ضروریات جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین کارگاه ارتقاء دانش رسانه ای فرماندهان و مدیران ناجا با بیان اینکه با دسترسی آسان به امکانات ارتباطی پیشرفته سرعت تبادل اطلاعات و اخبار بسیار افزایش یافته است، افزود: ارتقاء سواد رسانه ای فرماندهان از ضروریات جامعه امروز است.

وی افزود:در جهان کنونی با توجه به کارکرد رسانه ها و قدرت و توان این ابزارهای فکری، سواد رسانه ای برای پلیس در برخورد با پدیده های اجتماعی و امنیتی حیاتی و لازم است.

سرهنگ بهدانی فرد اظهار داشت: تعامل رسانه ها با پلیس عاملی مهم در ارتقاء احساس امنیت در جامعه بوده و فرماندهان و مدیران با داشتن سواد رسانه ای می توانند از ظرفیت و پتانسیل رسانه های گروهی نهایت بهره و استفاده را داشته باشند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امروز کسانی باسواد هستند که از نظر شناخت و کاربرد رایانه، اینترنت و دیگر فناوریهای نوین ارتباطی توانمند باشند، تصریح کرد: فضای مجازی به عنوان یک رسانه قدرتمند بر مباحث مختلف امنیتی، سیاسی و اجتماعی و همچنین بر عقاید و رفتار مخاطبان تاثیر بسیار زیادی دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به وجود ابزارهای رسانه ای و مدیریتی لازم در ایجاد امنیت و ثبات اجتماعی در جامعه گفت: لازم است همه مدیران برای اجرایی کردن فضای امنیتی جامعه از این ابزارها به نحو مطلوب استفاده کنند.

رسانه می تواند مهار کننده جرائم و بحران ها در جامعه باشند

سرهنگ بهدانی فرد اذعان داشت: اگر رسانه ها نقش هدایتگری و هدفمند خود را به خوبی ایفا کنند می توانند مهار کننده جرائم و بحران ها در جامعه باشند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس باید هم توان مقابله و هم توان مذاکره داشته باشد، گفت: برگزاری چنین کارگاه هایی قدرت و مهارت اجتماعی فرماندهان را افزایش داده و منجر به برقراری نظم و امنیت اجتماعی و کاهش جرائم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه