English

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه :

صادرات نخستین محموله سنگ گابرو از بندرلنگه به قطر

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه از صادرات محموله 7500 تنی سنگ گابرو از طریق این بندر به مقصد کشور قطر برای نخستین بار خبر داد.

صادرات نخستین محموله سنگ گابرو از بندرلنگه به قطر

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم عسکری نسب با اشاره به صادرات نخستین محموله سنگ گابرو از بندرلنگه به قطر  گفت: نخستین محموله صادراتی سنگ گابرو با مشارکت بخش خصوصی به میزان 7500 تن از بندر لنگه به مقصد کشور قطر بارگیری شد.

موقعیت استراتژیک بندر لنگه در زمینه صادرات و واردات

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک بندر لنگه در زمینه صادرات و واردات و استقبال صاحبان کالا از ظرفیت های موجود این بندر جهت صادرات کالا اظهار داشت: زیرساخت‌های بندر لنگه برای فعالیت‌های تجاری افزایش یافته و این بندر ظرفیت بالایی در امر تجارت دریایی و تخلیه و بارگیری کالا را دارد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه افزود: با توجه به ایجاد شرایط مناسب برای بارگیری انواع کالاهای معدنی و مصالح ساختمانی و برخورداری این بندر از تجهیزات مناسب بارگیری و همچنین افزایش عمق آبخور اسکله در تمام نقاط دسترسی حوضچه تا عمق ۵.۵ متر جهت پذیرش شناورهایی با تناژ پنج تا ده هزار تن و برخورداری از مزیت های گمرکی و بندری و تسهیل و تسریع در ترخیص و تخلیه کالاها شاهد استقبال صاحبان کالا و صادرکنندگان مواد معدنی جهت استفاده از امکانات این بندر بوده ایم.

صادرات نخستین محموله سنگ گابرو

عسکری نسب اظهار کرد: تخفیفات 50 درصدی در حوزه تخلیه و بارگیری کالاهای ترانشیپی، انبارداری کانتینر، هزینه انبارداری کالاها و تخفیف 20 درصدی سود بازرگانی و گمرکی برخی از کالاهای وارداتی نسبت به سایر بنادراز مهمترین مزایای اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه برای فعالین اقتصادی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنادر غرب هرمزگان زیر ساختهای لازم و مناسب را برای صادرات انواع کالاها از جمله مصالح ساختمانی، کانتینرهای یخچالی و کالاهای معدنی داراست و آماده خدمات رسانی در زمینه صادرات کالا به تجار و سرمایه گذاران است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه