English

حسین هاشمی تختی گفت

ضرورت رسیدگی به حل مشکلات رانندگان بومی در شورای تامین

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: برای رسیدگی و حل مشکلات کامیون داران استان در زمینه اخذ بار نیاز است با ملاحظات اجتماعی و امنیتی جلسه ای به صورت تخصصی با حضور نمایندگان رانندگان و همچنین جلسه ای دیگر در شورای تامین استان تشکیل شود.

ضرورت رسیدگی به حل مشکلات رانندگان بومی در شورای تامین

به گزارش خبرگزاری موج، حسین هاشمی تختی گفت: یکی از دغدغه های ما اتمام شهرک حمل و نقل بوده که از زمان استانداری من تا به امروز وجود داشته و بحمدالله اکنون به ثمر رسیده است.

وی ادامه داد: شهرک حمل ونقل 46 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که 72 شرکت، سهام دار این شهرک هستند و بنده در قالب کمیسیون عمران مجلس نیز به طور مستمر پیگیر مشکلات این شهرک هستم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه، راه اندازی این شهرک باعث اشتغال پایدار می شود خاطرنشان کرد: این شهرک ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال مستقیم و پایدار دارد که در آینده ای نه چندان دور بیش از ده هزار نفر می توانند در این شهرک حمل و نقلی فعالیت کنند، که در این راستا از ظرفیت نیروی ماندگار استان استفاده شود.

هاشمی تختی ابعاد اجرای پروژه شهرک حمل ونقل بندرعباس را یک پروژه فراملی دانست و بیان داشت: باید مدیران دستگاه ها با همدلی و در کنار هم مشکلات برق و آب و ارتباطات و... این شهرک را بسرعت حل کرده تا هرچه سریعتر نتیجه مطلوب حاصل شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس به اهمیت همجواری این شهرک در نیاز با بندرشهید رجایی اشاره و تصریح کرد: تسریع در جابه جایی کالا در زمان کوتاه تر و کمک به انجام مطلوب فرآیندهای حمل و نقلی، بخشی از قابلیت های این شهرک در یک تقسیم کار ملی است.

وی ضمن تشکر از زحمات بی وقفه استاندار هرمزگان، خواستار برگزاری جلسه ای تخصصی پیرامون مشکلات رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای شد.

وی افزود: شهرک حمل ونقل بندرعباس یک پروژه فرا ملی است و بنده از سال89 پیگیر اجرای این طرح بوده ام.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه