English

نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

عبور از کم آبی نیازمند مشارکت مردم در مدیریت مصرف است

نماینده مردم هرمزگان گفت: برای رد شدن از بحران کم آبی نیازمند اتخاذ روش‌های نوین در تولید آب و همچنین همکاری بیشتر مردم در مدیریت مصرف آب هستیم.

عبور از کم آبی نیازمند مشارکت مردم در مدیریت مصرف است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد آشوری در همایش بررسی مسائل و مشکلات شوراها و دهیاری‌های بخش مرکزی بندرعباس که با حضور مدیر عامل شرکت آبفا هرمزگان و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد، اظهار داشت: اقصی نقاط ایران اسلامی به نوعی با مسئله کمبود آب رو به رو هستند که این کمبود در برخی نقاط با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی آنها بیشتر است که هرمزگان نیز از جمله این مناطق است.

وی با بیان اینکه برای رد شدن از بحران کم آبی نیازمند اتخاذ روش‌های نوین در تولید آب و همچنین همکاری بیشتر مردم در مدیریت مصرف آب هستیم، افزود: مردم باید هشدارهایی را که در خصوص کم‌آبی و صرفه‌جویی در مصرف آب از سوی دستگاه‌ها عنوان می‌شود را جدی بگیرند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، ابوموسی، بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های دولت در سال‌های اخیر برای بهبود وضعیت آبرسانی در روستاهای هرمزگان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته هم اکنون شاهد کاهش تعداد روستاهایی که با تانکر آبرسانی می‌شدند از 400 به 100 روستا هستیم.

آشوری با بیان اینکه یکی از مصرف‌کنندگان اصلی آب بخش کشاورزی است، تصریح کرد: باید کشاورزان را در کنترل و مدیریت مصرف آب تشویق به مشارکت بیشتر کرد و همچنین شیوه‌های بهره‌برداری غیر صحیح حذف و راهکارهای جدید ارائه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه