English

زمان اعلام نتایج شورای شهر اهواز اعلام شد

عضو کمیته بازرسی انتخابات شورای شهر و روستا در خوزستان گفت: شمارش آراء انتخابات شورای شهر اهواز بعداز پایان شمارش آرای ریاست جمهوری از شب گذشته و اغلب از صبح امروز شروع شده است.

زمان اعلام نتایج شورای شهر اهواز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، جواد کاظم نسب "الباجی" درجریان حضور در ستاد انتخابات شهرستان اهواز گفت: آمار و اسامی افرادی که در فضای مجازی تحت عنوان برندگان اولیه انتخابات شورای شهر اهواز نامبرده می شود اساسا  صحت ندارد.

الباجی افزود: شاید برخی در یک یا دو صندوق  بیشترین رای را کسب کرده باشند ولی به صراحت اعلام می کنم که شمارش آرا همچنان ادامه دارد  و هیچ تجمیع آرایی تا این لحظه صورت نگرفته است.

وی همچنین از افزایش مشارکت مردمی در  این دوره از انتخابات خبرداد و اظهار داشت:بیش از 600 در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز حضور داشته اند که شمارش آرا و تجمیع آن  مستلزم زمان است، لذا ازنامزدها و هوادران آنان تقاضا دارم کمی صبور باشند به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

وی بابیان این مطلب که پیش بینی می کنیم طی یک یا دو روز آینده بتوان نتایج انتخابات شورای کلانشهر اهواز را اعلام کرد، اظهار داشت: توصیه و حضور مستمر ما در ستاد انتخابات شهرستان اهواز صیانت و پاسداری از منتخبین است، چرا  که این رای حق الناس است و باید به صاحب خود برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه