English

امام جمعه مهریز:

آمریکا از حضور سپاه احساس خطر می کند

یزد امام جمعه مهریز گفت: علت دشمنی آمریکا با سپاه این است که سپاه پاسداران همه نقشه های آنها را نقش بر آب کرده و آمریکا از حضور سپاه احساس خطر می کند.

آمریکا از حضور سپاه احساس خطر می کند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز با اشاره به توطئه های آمریکا در طول چند دهه گذشته اظهار داشت: آمریکا همواره در برابر ایران مواضع خصمانه داشته و حتی در مواردی که خود پای مذاکره آمده است، نقض پیمان می‌کند.

وی افزود: آمریکا در همه دوره‌ها و با هر رئیس جمهوری مواضعی غیراصولی علیه ایران داشته و در منطقه همواره به دنبال منافع خود بوده است.

محی الدینی ادامه داد: توطئه های آمریکا برای ملت ایران و مسئولان آشکار است و حتی کسانی که گمان می کردند می توان با آمریکا رابطه دوستانه برقرار کرد، امروز به این نتیجه رسیده اند که آمریکا دشمنی دیرینه با ایران دارد و بدعهدی در ذات او است.

خطیب جمعه مهریز با اشاره به سخنانی که رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زبان آورده است، افزود: نقش سپاه در دفاع از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌بدیل است و سپاه مظهر دفاع ملت شجاع ایران اسلامی از آرمان های بلند خویش است.

وی از سپاه پاسداران به عنوان دژی تسخیر ناپذیر و زینتی برای کشور یاد کرد و بیان داشت: علت دشمنی آمریکا با سپاه این است که سپاه پاسداران همه نقشه های آنها را نقش بر آب کرده و آمریکا از حضور سپاه احساس خطر می کند.

محی الدینی تصریح کرد: نیروهای سپاه پاسداران در طول چند دهه ای که از پیروزی انقلاب می گذرد، آنچنان در راه خدا مجاهدت کرده که باعث نفرت کفار شده و به جرات می توان گفت اگر سپاه نبود، کشور اسلامی ایران هم نبود.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: شیطان بزرگ اکنون با عهد شکنی آشکار و بی شرمانه در برجام و تلاش خائنانه اش در به شکست کشیدن آن، ماهیت پلید خود را یک بار دیگر روشن ساخته و به بهانه های واهی به دنبال افزایش تحریم ها علیه ملت ایران و تشدید فشار بر مردم ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه