English

مدیرکل کمیته امداد استان قم:

بررسی علت ماندگاری شهدای خدمت برای همه ما مسئولین درس است

مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: بررسی علت‌های ماندگاری شهدای خدمت برای زندگی فردی، اجتماعی و شغلی درس است؛بویژه ما که مسئول و تصمیم‌گیر هستیم باید توجه داشته باشیم و در انجام کارها خدا را درنظر بگیریم.

بررسی علت ماندگاری شهدای خدمت برای همه ما مسئولین درس است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، جلسه شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم بعدازظهر امروز با دستورکار گزارش معاونت مالی و اداری برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدطه مهری در این جلسه با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی ، رئیس جمهور و سایر شهدای خدمت گفت: بسیاری از افراد به دنبال تضعیف رئیس جمهور و دولت بودند و برای پایین کشیدن ایشان در سال بعد نقشه کشیده بودند اما عزت و ذلت دست خدا است و خداوند کاری کرد که این سید بزرگوار و خادم مردم، به عزت برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم ادامه داد: تقوا و احوال شخصی رئیس جمهور باعث شد به عزت برسد و این به ما درس می‌دهد، فردی مانند استاندار جوان داریم که کسی او را نمی‌شناخت اما تقوای او کاری کرد که این جوان متدین گمنام با شهادت شناخته شود، این موضوع را درباره سردار موسوی هم شاهد هستیم، تا جایی که پیکر مطهرش هم تا لحظه آخر همراه رئیس جمهور بود.

به گفته این مسئول، شهید جمهور به خاطر موقعیت‌های شغلی قبلی که داشت، صندوقچه اسرار بود، اما در مقابل حرف‌هایی که به او زده می‌شد، به خاطر نظام، صبوری می‌کرد و در نهایت محبوب دل‌ها شد و یقین داشته باشید اگر این پیکر مطهر به تمام شهرها هم می‌رفت با همین میزان استقبال و حضور بالای مردم تشییع می‌شد.

وی در ادامه با اشاره به وظایف نهاد کمیته امداد عنوان کرد: باید قدردان این باشیم که مردم برای رفع مشکلاتشان به ما مراجعه می‌کنند، باید فرصت‌ها را غنیمت بشماریم چون از فردا بی‌خبر هستیم که آیا می‌توانیم خدمت‌گزاری کنیم یا نه؛ اگر کاری از دستمان برمی‌آید باید انجام دهیم، به‌عنوان مثال در حوزه اشتغال باید به میدان بیاییم. 

مهری ادامه داد: دهک یک تا سه یا تحت حمایت است و یا نیست اما به ما مراجعه کرده که در این صورت می‌توان او را تحت حمایت گرفت و سپس به خودکفایی او کمک کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم تاکید کرد: کمیته امداد وابسته به هیچ حزب، جناح و گروهی نیست و هر کسی که سر کار بیاید ما کارمان را به‌عنوان نهاد حاکمیتی انجام می‌دهیم؛ البته وظیفه داریم که برای حضور در انتخابات تبیین و تشویق کنیم اما نباید منتظر ماند تا افراد جدید انتخاب شوند، رهبری هم بعد از شنیدن حادثه رخ داده برای رئیس جمهور تاکید داشتند که کارها باید به طور منظم و مرتب انجام شود و وظیفه همه ما پیروی از مشی و سیره معظم‌له است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه