English

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

شهید رئیسی در طول خدمتگزاری به ملت کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهید رئیسی در طول سه سال خدمتگزاری به ملت به عنوان رئیس جمهور کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت.

شهید رئیسی در طول خدمتگزاری به ملت کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در آیین گرامیداشت شهدای خدمت و سوم خرداد، بیان کرد: شهید رئیسی در طول سه سال خدمتگزاری به ملت به عنوان رئیس جمهور کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت.

وی ادامه داد: خدمتگزاران صادقی همچون شهید آیت الله رئیسی، حیاتشان موجب برکت و سعادت و شهادتشان قلب انسان را جریحه دار می‌کند به طوری که اکنون تمام آزادیخواهان جهان عزادار شهید جمهور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: بخشی از مردم نسبت به شرایط و اتفاقات جامعه بی‌تفاوت و صرفا به امور دنیایی مشغول هستند، اما عده‌ای پیشرو و تاثیرگذارند، چراغ هدایت به دست دارند و در چه جامعه‌ای زندگی کردن و آخرت را چگونه رقم زدن برایشان اهمیت دارد و تلاش می‌کنند جهان بشریت را از خواب بیدار و تن به شهادت دهند.

وی تاکید کرد: افراد متعهد از هر فرصتی برای خیر رساندن به مردم استفاده و آسیب‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند، این افراد حتی با شهادت خود هم به مردم خیر و برکت می‌رسانند و نمونه بارز این شخصیت‌ها امام حسین(ع) و یارانش هستند که صدها سال است که برای مردم موجب خیر و برکت هستند و فرصت تقرب و نزدیکی به خداوند را فراهم آورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: شاه دوستی یعنی غارت‌گری و امام خمینی(ره) ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی را نمایان و مقابل آن‌ها ایستادند و ۱۵ خردادماه سال ۴۲ سخنرانی تاریخی انجام دادند که موجب روشنگری و هوشیاری مردم شدند.

آیت‌الله دری افزود: امام راحل از فرصت‌ها به خوبی برای بیداری مردم استفاده کردند و در این راه از هیچ تلاشی چشم پوشی نداشتند که در نهایت زمینه هدایت صحیح جامعه فراهم شد.

وی اظهار کرد: سیلی وعده صادق به رژیم کودک کش در واقع ادامه راه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری بود که قدرت و بیداری ایران اسلامی را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: ملت ایران نیز تهدیدها را به فرصت تبدیل و راه را به درستی طی کرده‌اند، در مراسم تشیع شهدای خدمت این موضوع را به خوبی نشان دادند و با حضور خود پیام ادامه دادن راه شهدا را به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: راه شهید سلیمانی‌ها، رییسی‌ها و بهشتی‌ها و همه شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید با تمام وجود ادامه داشته باشد و این وظیفه آحاد جامعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه