English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

آمار جالب از رکوردی که شهید سید ابراهیم رئیسی زد

در کنار برخی رکورد زنی هایی که در دولت مردمی سید ابراهیمی رئیسی در حوزه های مختلف کاری محقق شد در مراسم بدرقه این شهید جمهور نیز رکورد جالبی رقم خورد.

آمار جالب از رکوردی که شهید سید ابراهیم رئیسی زد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، در کنار برخی رکورد زنی هایی که در دولت مردمی سید ابراهیم رئیسی در حوزه های مختلف کاری محقق شد در مراسم بدرقه این شهید جمهور نیز رکورد جالبی رقم خورد.

در دولت مردمی سید ابراهیم رئیسی بسیاری از پروژه ها و برنامه هایی که درحال تبدیل شدن به آثار باستانی بود زنده شد و با جدیت برای کاهش مشکلات و دغدغه های مردم تلاش گردید.

برخی افراد همیشه منتقد و یا سیاسیونی که پیشرفت این دولت و دستیابی به توفیقاتی جهت گره گشایی از مشکلات کشور به نفعشان نبود نیز در کنار هجمه دشمنان موانعی بزرگ در برابر پیشرفت های بیشتر و سرعت تند تر توسعه در بخش های مختلف بودند.

اما شیوه شهادت رئیس جمهور حجت را بر برخی که رئیس جمهور را به منفعت طلبی متهم میکردند تمام کرد، برخی در مراسم بدرقه این شهید بزرگوار برای عذرخواهی و حلالیت طلبی آمدند.

اجتماع امام رضایی ها برای شهادت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

حرف های مردم نیز در این روزها بسیار قابل توجه است، فردی در حضور در مراسم بدرقه پیکر شهدای خدمت برگه ای در دست داشت و روی آن نوشته بود، خیلی ها برای رای که به سید ابراهیم رئیسی در سال 1400 دادیم ما را مسخره و زیر سوال می بردند اما اکنون سرمان بالا است که به یک شهیدی که خدا نیز او را انتخاب کرده است رای دادیم.

 

رکورد زنی به شیوه شهید جمهور

28 خرداد1400 در انتخابات ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی  در تهران با اخذ 2 میلیون 15وهزارو 504 رای رئیس جمهور شدند  اما برای وداع 4میلیون نفر آمدند و پیکر مطهر این شهید جمهور را بدرقه کردند.

در آذربایجان شرقی نیز شهید سید ابراهیم رئیسی با 755 هزارو 489 رای برای وداع بیش از دو میلیون نفر  آمدند.

این آمار در قم 346 هزارو 10 رای  در انتخابات بود که برای وداع بیش از یک میلیون نفر آمدند.

خادم الرضا نیز در مشهد 866 هزارو 647 رای کسب کردند که  بین 3 تا 4 میلیون در مراسم بدرقه و خاکسپاری ایشان در این شهر  شرکت کردند.

 

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور شهید ایران الگو و خادم کشورش بود

رئیس جمهور شهید، همه زندگی خود را وفق خدمت به مردم کرد

واکنش رسانه‌های بیگانه به حضور مردم در تشییع رئیس‌جمهور شهید + فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه