English

ادای احترام رئیس‌جمهور کوبا به مقام شامخ شهید رئیسی

رئیس جمهوری و وزیر خارجه کوبا امروز با حضور در محل اقامت سفیر ایران در هاوانا به مقام شامخ شهید «سید ابراهیم رئیسی» ادای احترام کردند.

ادای احترام رئیس‌جمهور کوبا به مقام شامخ شهید رئیسی
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از المیادین، «میگل دیاز کانل» رئیس جمهور و «برونو رودریگز» وزیر امور خارجه کوبا امروز شنبه با حضور در محل اقامت سفیر ایران در هاوانا، پایتخت این کشور ضایعه تأسف بار شهادت ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران و هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

رئیس جمهور کوبا در سخنانی در محل اقامت سفیر ایران در هاوانا در این ارتباط گفت: حزب حاکم، دولت و مردم کوبا از فقدان یک دوست و سیاستمدار بزرگ که مورد احترام و علاقه مردمش بود، ابراز تأسف می‌کنند.

از سوی دیگر، «برونو رودریگز» وزیر امور خارجه کوبا نیز گفت: امروز اینجا حاضر شدیم تا همبستگی و حمایت کاما هاوانا با جمهوری اسلامی ایران را ابراز کنیم.

ابراهیم رئیسی عصر یکشنبه هفته گذشته در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد. رئیسی برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» سفر کرده بود، و بالگرد حامل وی و همراهانش در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان رئیس جمهور در این بالگرد از شهدای این حادثه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه