English

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

کمک به جبهه مقاومت اهتمام شهید رئیسی بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: کمک به جبهه مقاومت و توجه به مقابله با تجاوزگری رژیم صهیونیستی، اهتمام آیت‌الله شهید رئیسی بود که در معادلات سیاسی و دفاعی منطقه بسیار تاثیرگذار است.

 کمک به جبهه مقاومت اهتمام شهید رئیسی بود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در مرند، استقامت و شجاعت در مقابل دشمنان را یکی از ویژگی‌های مسئول مجاهد در تراز انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: ایستادگی در مقابل دشمنان از بارزترین ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی و وزیر امور خارجه شهید بود که موجب شد در یاد و خاطره ملت‌های آزاده ماندگار شوند.

وی تشییع باشکوه و حماسی شهدای خدمت را نشانگر پیوند عمیق بین مردم و مسئولان در جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و گفت: حضور پرشکوه مردم و اظهار ارادت آنها به خادمان مخلص، انقلابی و تلاشگر  دهان همه رسانه‌های دنیا را بست و نشان داد که پیوند عمیقی بین مردم و مسئولان وجود دارد.

نجفقلی‌زاده‌سرایی ادامه داد: مردم ایران اسلامی و به خصوص آذربایجان و تبریز ولایی نشان دادند که عاشق ولایت هستند و عشق به شهادت در خون ملت ما جاری است و همین امر موجب شده تا نظام مقدس جمهوری اسلامی با صلابت به راه خود ادامه دهد.

وی ویژگی‌های مسئول جهادگر و انقلابی را برگرفته از توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معطم رهبری بیان کرد و افزود: هر مسئولی در هر جایگاهی باید مجاهد در راه اسلام و خدا باشد که این مجاهدت در زمان‌های مختلف معانی متفاوتی دارد.

نجفقلی‌زاده‌سرایی با بیان اینکه جهاد امروز باید جهاد تبیین و بیان توانمندی‌ها و موفقیت‌های نظام در عرصه‌های مختلف باشد، گفت: در این راه، رسانه‌ها نقش بسیار مهم و پررنگی برعهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه