English

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

شهید آل هاشم در پیشگاه ولی زمان مورد تکریم و احترام بود

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کلید واژه هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم استفاده کرده اند، گفت: این شهید عالیقدر در پیشگاه ولی زمان (رهبر معظم انقلاب) مورد تکریم و احترام بود.

شهید آل هاشم در پیشگاه ولی زمان مورد تکریم و احترام بود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی روز پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم در تبریز افزود: از چهار راه می توان شخصیت یک فرد را بهتر شناخت که یک راه، نگاه ولی زمان در مورد آن فرد است.

وی اظهار کرد: راه دوم، بررسی گفته ها و نوشته های شخص، راه سوم بازخوانی قضاوت و نگاه مردم در مورد شخص و راه چهارم آثار، کارنامه اجتماعی و عملکردی است که شخص از خود در جامعه به جا گذاشته است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: از منظر ولی زمان در مورد آل هاشم، رهبر معظم انقلاب سه کلید واژه شامل سیدشریف، امام جمعه محبوب (در تسلیت نامه اخیر ایشان) و امام جمعه معتبر برای وی مطرح کرده اند.

حجت الاسلام محمدحسنی، ادامه داد: علاوه بر آن ها، رهبر معظم انقلاب برای مراسم تشییع شهید آل هاشم، حجت الاسم محمدیان را به عنوان نماینده خویش برای عرض تسلیت به پیشگاه مردم آذربایجان فرستاده اند یعنی اینکه ولی زمان که اینقدر آیت الله آل هاشم را مورد تعظیم، تکریم و احترام قرار می دهد پس این انسان و عالم مجاهد یک انسان ویژه بود و از شخصیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به ۲ کلیپ از آیت الله آل هاشم که در سطح کشور بازنشر فوق العاده ای داشت، یادآور شد: این کلیپ ها شامل سخنان وی مربوط به اینکه تبریز تنها مرکز استانی است که ۲ امام جمعه شهید سید دارد و سومی هم وی است و دیگر اینکه دعا کنید که عاقبت من به شهادت ختم شود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تا کسی خدایی و الهی نباشد و از اتصال حقیقی به خالق برخوردار نباشد چنین آرزویی نمی کند.

 

بیشتر بخوانید:

تشییع پیکر شهید امام جمعه شهید در تبریز آغاز شد + فیلم

 

حجت الاسلام محمدحسنی، با اشاره به بیانات راهگشا و سازنده آل هاشم در خطبه های نماز جمعه و نوشته های وی، ادامه داد: آل هاشم از منظر مردم، امام جمعه مردم‌دار، مردم دوست و عاشق مردم، متواضع، مهربان و خیرخواه، امام همه روزهای مردم آذربایجان در طول هفته بود و نه شب می شناخت و نه روز و به همه جا و همه کس در همه شرایط عشق می ورزید.

وی با بیان اینکه ۳۹ سال است که در ارتش خدمت می کند و آل هاشم، استاد مدیریتی بنده بود، اظهار کرد: به همان مقداری که شما(مردم آذربایجان) عزادار شهادت وی هستید، همه آحاد ارتش جحمهوری اسلامی ایران نیز مثل شما عزادار بوده و اشک می ریزند و دلتنگی کرده و برای وی دعا می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه