English

توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در قم

مسئول گروه جهادی محبین امام حسن عسکری(ع) از تهیه و توزیع 250 بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار شهر قم همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی3 خبر داد.

 توزیع 250 بسته معیشتی بین نیازمندان در قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حسن شمس‌الدین با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی محبین امام حسن عسکری(ع) بیان کرد: به همت جوانان و خیرین این گروه جهادی و همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ، 250 بسته معیشتی هرکدام به ارزش دو میلیون تومان تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار شهر قم توزیع شد.

وی اضافه کرد: محتوای این بسته‌ها شامل گوشت گوسفندی، گوشت مرغ، روغن، برنج، حبوبات، چای و قند، ماکارونی، رب و... بوده است.

مسئول گروه جهادی محبین امام حسن عسکری(ع) با اشاره به تاکیدات معصومین(ع) در خصوص کمک به نیازمندان و محرومین، عنوان کرد: همچنین در این هفته و در راستای رزمایش جهادگران فاطمی3 استان قم، هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان تحت پوشش این گروه جهادی توزیع شد.

شمس‌الدین مطرح کرد: گروه جهادی محبین امام حسن عسکری(ع) فعالیت خود را از ایام شروع ویروس کرونا آغاز کرده و ذبح گوسفند، مرغ و تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار، از جمله اقدامات این گروه است که به صورت ماهانه انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه