English

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته بسیج در پزشکی قانونی استان کرمانشاه

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان به مناسبت هفته بسیج در پزشکی قانونی استان کرمانشاه حضور یافت.

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته بسیج در پزشکی قانونی استان کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، مراسم بزرگداشت هفته بسیج با حضور سردار قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان ، سرهنگ برزو شریفی رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ، مدیرکل و پرسنل پزشکی قانونی در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر خانی ضمن خیر مقدم ، هفته بسیج را ن تبریگ گفتند. دکتر خانی با بیان اینکه شعار این اداره کل سرعت، دقت و صحت می باشد و همکاران این اداره کل با همیاری ، همدلی و بسیجی وار در حال ارائه خدمت به همشیریان عزیز هستند به ارائه گزارشی از فعالیتها و اقدامات انجام شده در این اداره کل پرداختند.

در ادامه کلیپی از فعالیتهای بسیج این اداره کل طی سالهای 1401 و 1402 پخش شد.

سردار قنبری نیز ضمن تشکر از دکتر خانی و سایر همکاران شاغل در این اداره کل و تبریک هفته بسیج ، در خصوص بسیج و فرهنگ بسیجی برای حاضرین مطالبی را ارائه نمودند.

ایشان ضمن اشاره به سختی کار در پزشکی قانونی ،‌از عملکرد و فعالیتهای مدیریت و کارکنان این اداره کل تقدیر و تشکر نمودند و برای مجموعه پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ادامه خدمت آرزوی توفیق نمودند.

در پایان نیز با اهدای لوح و کارت هدیه به مبلغ یک میلیون تومان از تعدادی بسیجیان فعال پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع)‌پزشکی قانونی استان کرمانشاه تقدیرو تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه