English

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه:

تمام بخش های پزشک قانونی کرمانشاه بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه در جلسه توسعه مدیریت و شورای اداری در پزشکی قانونی استان کرمانشاه که با حضور مسئولین بخش های مختلف برگزار شد ،ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوعان ، نکات لازم در این خصوص را بیان کرد و خواستار اجرای تمامی دستورالعمل ها شد .

تمام بخش های پزشک قانونی کرمانشاه بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، جلسه توسعه مدیریت و شورای اداری پزشکی قانونی استان کرمانشاه در سالن جلسات و با حضور مسئولین بخشهای مختلف اداره کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه برگزار گردید. 

در ابتدا امیریان رئیس امور کارکنان توضیخاتی در خصوص ورود و خروج پرسنل و نحوه ثبت در سامانه و همچنین گزارش کاملی از نیروی انسانی و همچنین بازرسی های صورت گرفته در سال 1400 را جهت حاضرین درجلسه اعلام نمود.

قباد سلیمانی مسئول حفاظت و اطلاعات نیز توضیخاتی در خصوص محرمانگی اطلاعات را ارائه دادند و نکات حفاظتی را متذکر شدند.

وی همچنین گزارش کاملی در خصوص عقد تفاهم نامه ساخت سوله بحران و تشریح در محل آرامستان جهت حاضرین در جلسه بیان نمودند.

در ادامه نیز مسئولین بخشهای مختلف ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته به بیان نظرات ، پیشنهادات و همچنین مشکلات موجود پرداختند .

در ادامه جلسه دکتر خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه ضمن تبریک دهه کرامت بیان داشت علی رغم کمبود نیروی انسانی ، همکاران پزشکی قانونی با تمام توان خود در حال خدمت رسانی به مراجعین هستند و هر کدام از پرسنل چندین وظیفه را به عهده گرفته اند.

خانی گفت: در ارزیابی به عمل آمده در خصوص شاخص اختصاصی کمی و کیفی این اداره کل در تمام بخش ها از جمله آموزش ، معاینات و به خصوص در بخش کمیسیون و تشریح بالاترین امتیاز را کسب نموده است ، همچنین روابط عمومی این اداره کل نیز در ارزیابی به عمل آمده توسط ستاد سازمان در سال گذشته موفق به کسب رتبه اول کشوری شده است که نشان از پشتکار و سخت کوشی همکاران این اداره کل دارد.

خانی ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوعان ، نکات لازم در این خصوص را بیان کرد و خواستار اجرای تمامی دستورالعمل ها شد . 

وی همچنین با بیان اینکه پیگیری مستمر و بررسی روند کار پرسنل در دستور کار قرار دارد، دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات موجود را صادر نمود.

در پایان نیز از پرسنل بخش های کمیسیون و تشریح بابت عملکرد خوب در خصوص شاخص های کمی و کیفی با اهدا لوح ، تقدیر به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه