English

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه روز علوم آزمایشگاهی را تبریک گفت

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن ۳۰ فروردین ماه، سالروز میلاد حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی را به همه تلاشگران عرصه آزمایشگاهی شاغل در کلیه آزمایشگاهها و بویژه پرسنل شاغل در آزمایشگاه پزشکی قانونی تبریک گفت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه روز علوم آزمایشگاهی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه به مناسبت 30 فروردین ماه ، روز علوم آزمایشگاهی، در پیامی این روز را به همه تلاشگران عرصه علوم آزمایشگاهی شاغل در کلیه آزمایشگاه ها و بویژه پرسنل شاغل در آزمایشگاه های سازمان پزشکی قانونی تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم ا… الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۳۰ فروردین، سالروز حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز آزمایشگاه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک می گویم.

بر خود لازم می دانم ضمن قدردانی از زحمات بی‌بدیل این عزیزان، روز علوم آزمایشگاهی را به اساتید، کارشناسان، و یه ویژه کلیه کارکنان خدوم حوزه علوم آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم خواستارم . 

با امید به اینکه بزرگواران فعال در عرصه علوم آزمایشگاهی در زمینه ی توسعه ی علمی کشور و دستگاه قضائی با دو بال اندیشه و ایمان در آسمان پیشرفت و تعالی بشریت و تا بی کرانه عالم هستی به پرواز درآمده و در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر توسعه ایران عزیز و سازمان پزشکی قانونی کشور، کوشا و پویا باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه