English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

تفکر بسیجی مدافع اسلام و انقلاب ایران است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به مناسبت هفته بسیج پیام صادر کرد.

تفکر بسیجی مدافع اسلام و انقلاب ایران است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با ارسال پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

 پنجم آذرماه که در تقویم ایران اسلامی به نام روز بسیج مزین شده، فرصت مغتنمی است تا یاد و نام شهیدان و حماسه‌سازان روزهای سخت انقلاب اسلامی ایران را گرامی بداریم.

تفکر بسیجی، اندیشه‌ای ناب است که کشور را در حوادث گوناگون بیمه کرده، مدافع اسلام و انقلاب ایران است و تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده بلکه در تمام دوران حیات پربرکت انقلاب اسلامی بویژه درمقابله با«تهاجم فرهنگی» یورشی که بیش از هرچیز در پی مسخ و کم رنگ ساختن بنیان‌های فکری و عقاید دیرینه مردم مسلمان ایران است نمود پیدا کرده است ایادی استکبار با بهره­‌گیری از روش­‌های متعدد آموزشی، تبلیغی، تهییجی و انتشاراتی، برای تضعیف ارزش­های دینی مردم، تغییر نگرش جوانان و تحقیر فرهنگی نسل جوان ایران‌ تلاش­ها و اقدامات گسترده‌­ای طراحی و اجرا می‌کند که لزوم بازنگری، استفاده از علوم روز، رصد دقیق نحوه عملکرد دشمن و آشنایی با نقاط قوت و ضعف در فعالیتهای فرهنگی را ‌می‌طلبد.

 مطمئناً بسیج و تفکر ناب بسیجی همانند گذشته تنها راه و بهترین حربه برای غلبه بر مکر و حیله دشمنان این آب و خاک مقدس خواهد بود.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر و ایثارگران والامقام، به ویژه کارگران و تعاون‌گران شهید، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان جان برکف، جامعه کار و تولید و تعاون و مردم شهید پرور استان اصفهان تبریک و تهنیت می گویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه