English

آیت الله سعیدی:

شهدا نیروی محرکه ماشین انقلاب هستند

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه شهدا نیروی محرکه ماشین انقلاب هستند افزود: خون شهدا از صدر اسلام و شهدای کربلا گرفته تا شهدای امروز راه را مشخص کرده است و ما وامدار شهدا هستیم و امروز می بینیم که برخی از سردیس شهدا هم وحشت دارند.

شهدا نیروی محرکه ماشین انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای کمیته مردمی اولین سالگرد شهادت شهید زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با تبریک دو میلاد مبارک، مؤثر و پر رمز و مغز پیامبر اکرم(ص) و امام صادق علیه السلام اظهار کرد: امروز میلاد دو معصومی هست که هم شریعت و اسلام را و هم مکتب و مذهب را به ما هدیه دادند.

وی با بیان اینکه کلاس درس تعلیم و تربیت بشر با آمدن سلسله انبیاء و اولیاء شکل گرفته است، گفت: با میلاد پیامبر خاتم، سلسله انبیا تمام شد و با سلسله معصومین(ع) آغاز شد؛ امام هشتم(ع) در نیشابور در حدیثی که در جمع مردمی که در مذهب با ایشان مشترک نبودند از کلمه توحید شروع کردند و سپس خط را روشن کردند و فرمودند مسیر توحید شروطی دارد و من از شروط آن هستم.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه اگر در فراخوان ها و دعوت های ما خط و صراط مستقیم مشخص نشود درست نیست، خاطرنشان کرد: از طرف دیگر در خود قرآن آمده است که بر سر مسائل فکری و اعتقادی دعوا نکنید بنابراین روشنگری خوب است ولی دعوا بد است زیرا در درون دعوا تفرقه و دلگیری است و وقتی دو گروه در یک جامعه از هم دلگیر شوند بر همه حرکت ها و پیشرفت ها تأثیر می گذارد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از خطوط واضح، درس آموز و هشدار دهنده برای ما، خط شهدا است، گفت: شهدا با همه وجودشان کار و خدمت کردند و با خون خود امضا کردند و به نماد و پرچم تبدیل شدند؛ اگر  شهدای قبل از انقلاب، حین انقلاب و بعد از انقلاب در عرصه های مختلف تا به امروز نبودند کارها پیش نمی رفت.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه شهدا نیروی محرکه ماشین انقلاب هستند، افزود: خون شهدا از صدر اسلام و شهدای کربلا گرفته تا شهدای امروز راه را مشخص کرده است از این رو ما وامدار شهدا هستیم و امروز می بینیم که برخی از سردیس شهدا هم وحشت دارند.

وی با بیان اینکه در آشوب های کشور نیروهای بسیج و نیروی انتظامی در نوک پیکان دفاع از ارزش ها بودند و شهدای این دو قشر از مظلویت خاصی برخوردار بودند، گفت: بسیجیانی که در این آشوب ها به شهادت رسیدند در حالی شهید شدند که با وجود اهانت ها و جسارت هایی که به آنها می شد بر لبشان ذکر خدا بود و هیچ حرف بد و زشتی از دهان آنها خارج نشد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: مهمترین وظیفه ما نسبت به شهدا این است که اهداف و وصایای آنها به جامعه منتقل شود تا کشتی نجات و چراغ هدایت جوانان ما باشد.

وی با اشاره به برنامه ریزی سنگین دشمن برای سالگرد اغتشاشات، گفت: خون شهدایی که پارسال به شهادت رسیدند امسال نتیجه داد و مردم آگاه شدند و به میدان اغتشاشات نیامدند و دشمنان را ناامید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه