English

آیت الله سعیدی:

خدمت به خانواده معظم شهدا بسیار مهم است

امام جمعه قم گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا بسیار مهم است چون شهید در بستر خانواده‌اش رشد پیدا کرده که فکر ایثار داشته‌است.

خدمت به خانواده معظم شهدا بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سید محمد سعیدی دردیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: افرادی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار می‌کنند اثرات خیر آن را در زندگی خود خواهند دید.

وی بیان کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا بسیار مهم است چون شهید در بستر خانواده‌اش رشد پیدا کرده که فکر ایثار داشته‌است.

امام جمعه قم ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس افرادی با استعدادهای ناب در جنگ تمام توانمندی‌های خود را گذاشتند و هشت سال جنگ تمام‌ عیار را تمام کردند و ما در جنگ تحمیلی پیروز شدیم چون ایمان و جهاد در راه خدا داشتیم.

وی گفت: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته دیدند هنوز هم فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد و آنهایی که اغتشاشات را مدیریت می‌کردند مشاهده کردند از درون خانواده‌ها افراد غیرتمند برای اسلام و انقلاب کار می‌کنند.

سعیدی افزود: هنوز هم از درون خانواده‌ها ایثارگری می‌جوشد و دشمن در اغتشاشات اخیر دید هنوز از درون خانواده‌ها شهید می‌جوشد و این احمق ها هنوز هم نمی‌فهمند، نظام اسلامی راهبری حکیم دارد.

وی ابراز داشت: همان‌ها که کار رسانه‌ای علیه ما می‌کردند حال آتش به جان خودشان افتاده و خانواده جوانان آن‌ها باید خسارت‌هایی که زده‌اند را جبران کنند.

سعیدی بیان کرد: ما عنایات معنوی و اهل‌بیت(ع)‌ و ایمان مردم داریم از اغتشاشات به خوبی با دفاع از نظام گذر کردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه