English

خدمات اقتصادی باید عدالت محور باشد

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه خدمات اقتصادی باید عدالت محور دنبال شود، گفت: عدالت به معنای تقسیم و توزیع مساوی نیست بلکه به معنای گذاشتن هر چیز در جای خودش و به مقدار نیاز خودش است.

خدمات اقتصادی باید عدالت محور باشد

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار احمد عبدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان قم با بیان اینکه اگر انسان با فکر و تدبیر برای رضای خدا کار کند کارش ماندگار خواهد شد، اظهار کرد: قرآن و اهل بیت علیهم السلام ما را در انجام کارها هدایت کرده اند و یکی از هدایت های قرآن این است که در کارهای خیر همکاری و مشارکت داشته باشید و از همکاری در گناه و معصیت خدا پرهیز کنید.

وی با بیان اینکه در فعالیت های اقتصادی باید تلاش کنید که خدمات شما عدالت محور باشد، افزود: عدالت به معنای تقسیم و توزیع مساوی نیست بلکه به معنای گذاشتن هر چیز در جای خودش و به مقدار نیاز خودش است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: برخی کمک های عام باید به صورت مساوی توزیع شود ولی اگر به دنبال نخبه پروری و استعداد یابی هستید باید امکانات و مراقبت ویژه از برخی افراد داشته باشید و این به رصد و کنترل نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در اول انقلاب نهادهایی مانند جهاد سازندگی علاوه بر انجام وظایف خود به سایر ارگان ها هم کمک می کردند، گفت: تعاون و همکاری در انجام کارهای کشور برکات فراوانی دارد که باید به آن توجه شود.

سعیدی ادامه داد: در عین حالی که خدماتی به سایر نهادها ارائه می شود باید از کارهای پراکنده اجتناب کنید و در هر عرصه ای که خدمت می کنید بر کار خود متمرکز باشید تا توقعات از شما منظم و حساب شده باشد.

وی افزود: باید نگاه خدمات رسانی به مردم به گونه ای باشد که نیازمندان به سمت استقلال بروند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه