English

امام جمعه قم:

دولت سیزدهم در ذیل امامت حضرت حجت(عج) و ولایت فقیه است

امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) گفت: دولت سیزدهم در ذیل امامت ولی عصر(عج) و ولایت فقیه به دنبال عمل به عقب ماندگی‌ها و موارد تحریف شده است.

دولت سیزدهم در ذیل امامت حضرت حجت(عج) و ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار  مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد با وی که در سالن جلسات محراب آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: باید به این مناسبت و در روز آغاز امامت حضرت حجت(عج) عهد و پیمان خود با امام زمان را تجدید کنیم.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی با مردم حرف نو دارد، عنوان کرد: این حرف نو به معنای کار جدیدی نیست، بلکه تمام آن‌ها در قانون ذکر شده ولی تاکنون به شایستگی به آن عمل نشده است.

امام جمعه قم ادامه داد: دولت سیزدهم در ذیل امامت ولی عصر(عج) و ولایت فقیه به دنبال عمل به عقب ماندگی‌ها و موارد تحریف شده است.

وی با بیان اینکه استاندارد به تنهایی یک مقررات خاص نیست، مطرح کرد: این سازمان مجموعه‌ای از قوانین برای اجرایی شدن است که باید در عرصه جامعه پیاده شوند.

سعیدی با اشاره به اینکه باید در عرصه‌های مختلف جدی‌تر عمل کنیم، خاطرنشان کرد: اگرچه کارهای بسیاری مانده اما دولت سیزدهم خوشبختانه در این مسیر گام برداشته است.

وی اضافه کرد: باید در عرصه استاندارد سازی قوانینی را اجرا کنیم که بر مبنای دین باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه