English

امام جمعه قم:

ریشه جسارت به قرآن کریم در رژیم صهیونیستی است

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه یک انسان بی هویت برای اینکه بتواند برای خود اجازه اقامت در کشور اروپایی را بگیرد حاضر می شود کار زشتی را انجام دهد و به قرآن جسارت کند، گفت: ریشه آن شخص در رژیم صهیونیستی است که از همان ابتدا با قرآن و اهل بیت جبهه داشتند و دشمنی خود را اینگونه ابراز کردند.

ریشه جسارت به قرآن کریم در رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در همایش «رهروان قرآن، پیروان قاسم» که عصر روز ششم ماه محرم با حضور نوجوانان قرآنی استان قم در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به حدیث ثقلین اظهار کرد: حضور هدفدار شما برای تکریم قرآن کریم و توجه به مطالبه‌ای است که پیامبر(ص) در تمسک به قرآن و عترت از امت اسلام داشتند.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) فرمودند من در میان شما دو سرمایه ارزشمند را می گذارم که یکی قرآن و دیگری عترت است که اگر به این دو سرمایه تمسک کنید هرگز گمراه نمی شوید، افزود: روزی که پیامبر(ص) این پیام را دادند مردم دو گروه شدند؛ گروهی به کلام پیامبر(ص) احترام گذاشتند و به آن عمل کردند و گروهی با قرآن و عترت و کلام حق خصومت کردند و از روی جهل و غفلت یا غرض و کینه در صف دیگری قرار گرفتند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: با وجود اینکه در ابتدا متمسکین به قرآن و عترت کم بودند ولی خداوند به امت این گروه به ویژه به جوانان و نوجوانان برکتی داد که امروز مشاهده می‌کنیم در این ماه محرم حضور جوانان و نوجوانان در عزاداری اهل بیت پیامبر(ص) بسیار پررنگ است.

وی با بیان اینکه یک انسان بی‌‌‌هویت برای اینکه بتواند برای خود اجازه اقامت در کشور اروپایی را بگیرد حاضر می‌شود کار زشتی را انجام دهد و به قرآن جسارت کند، افزود: ریشه آن شخص در رژیم صهیونیستی است که از همان ابتدا با قرآن و اهل بیت جبهه داشتند و دشمنی خود را اینگونه ابراز کردند.

آیت الله سعیدی گفت: آنها با یک عمل نامناسب خود کاری کردند که در ایام عزای اباعبدالله(ع) نگاه مردم به قرآن و عترت بیش از پیش شود؛ آنها می خواستند مردم ما را امتحان کنند که در برابر اهانت به کلام آسمانی قرآن و اهل بیت(ع) چه موضعی دارند و حمایت بی‌نظیر مردم مسلمان از قرآن نشان داد که تا چه اندازه در اشتباه هستند.

وی با بیان اینکه قرآن در زندگی ایمانی و اسلامی ما اصل است، گفت: دشمنان ما بدانند که تمسک ما به قرآن و عترت در همه عرصه‌ها زنده، جاوید و مستمر خواهد بود و ما به پیروی از کلام پیامبر(ص) بر سر عهد خود در تمسک به قرآن و عترت باقی خواهیم ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه