English

امام جمعه قم درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی را تسلیت گفت

آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قم با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم اسماعیلی را تسلیت گفت.

امام جمعه قم درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام آیت الله سید محمد سعیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء

خبر درگذشت روحانی وارسته، پارسا و خیر نیک‌اندیش جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مسلم اسماعیلی رحمت اله علیه موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این روحانی جلیل القدر و انقلابی در طول دوران حیات با برکت خویش زاهدانه و بی توجه به زخارف دنیا زیست و مجاهدانه و با روحیه جهادی در پی کسب رضای الهی بود.

ترویج عملی مکتب اسلام و اهل بیت علیهم السلام و برپایی مخلصانه مجالس ذکر خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه مجالس روضه حیات بخش سیدالشهدا علیه السلام طی مدت چهل سال از دیگر افتخارات این عالم بزرگوار می‌باشد.

تلاش بی‌وقفه او برای تامین نیازهای مختلف مراجعه کنندگان اعم از ایرانی و غیر ایرانی که عمدتا از نیازمندان بودند و رفتار سخاوتمندانه با آنان و انجام امور عام المنفعه و اقدام برای توانمندسازی افراد نیازمند از دیگر صفات نیک او بود.

در جوار بارگاه کریمه اهل بیت علیهم السلام مصیبت فقدان این عالم وارسته و خدوم را به مقام معظم رهبری مدظله العالی و به خانواده محترم ایشان و علاقه‌مندان آن مرحوم تسلیت گفته، از درگاه الهی برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه