English

مدیرکل اوقاف قم:

امامزادگان در حیات و ممات منبع فیض هستند

مدیرکل اوقاف استان قم گفت: بقاع متبرکه امامزادگان، همان ویژگی‌هایی را دارد که مردم در زمان حیات فرزندان و نوادگان اهل بیت(ع) از آنها بهره می‌بردند.

امامزادگان در حیات و ممات منبع فیض هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در جشنواره «ستارگان سپهر کرامت» که به مناسبت دهه کرامت در بقعه علی بن بابویه برگزار شد اظهار کرد: شاعران، مداحان و ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) صاحبان اصلی این مجلس هستند.
وی افزود: لازم است در این فرصت، از نظرات و مطالب ستایشگران اهل بیت(ع) استفاده کنیم و از آخرین سروده‌ها و مدیحه‌سرایی‌های آنها بهره ببریم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه از دست اندرکاران جشنواره ستارگگان سپهر کرامت نهایت تشکر و قدردانی را داریم گفت: همزمان با دهه کرامت امسال، هفته فرهنگی شیراز هم شهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شده و امروز میزبان مهمانانی از این شهر هم هستیم که مقدم آنها را نیز گرامی می‌داریم.
وی ادامه داد: برپایی هفته‌های فرهنگی بین شهرهایی که دارای سبقه و سابقه مذهبی هستند، می‌تواند موجب هم افزایی و تعاملات فرهنگی، هنری و اجتماعی شده و قلوب مومنین را به هم نزدیک‌تر کند.
اسکندری خاطرنشان کرد: امامزادگان ستارگان درخشانی هستند که در بین ما حضور داشته و دارند و همانطور که در زمان حیات، منشأ خیرت و برکت بوده‌اند، امروز هم بقاع متبرکه آنها ملجأ و پناهگاه مومنان و همه کسانی است که دل در گرو حقیقت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه