English

تزریق دز چهارم واکسن کرونا ویژه گروه‌های خاص

رییس مرکز بهداشت استان قم از افراد بالای 70 سال، کادر درمان، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و بیماران دارای نقص سیستم ایمنی دعوت کرد تا در اسرع وقت به نزدیک‌ترین مرکز یا پایگاه سلامت مراجعه و نسبت به تزریق دُز چهارم اقدام کنند.

تزریق دز چهارم واکسن کرونا ویژه گروه‌های خاص

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیامک محبی با تاکید بر اهمیت ادامه روند واکسیناسیون در کنترل کرونا افزود: کلیه مراکز و پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت در سطح شهر و روستا در ساعات اداری در خدمت همشهریان گرامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: تنها مرکز واکسیناسیون در ساعات غیراداری مرکز شماره یک واقع در خیابان معلم، جنب میدان روح الله است که از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در خدمت همشهریان عزیز است.

وی با اشاره به کاهش موارد مرگ و میر ناشی کرونا در روزهای اخیر در کشور و نقش واکسیناسیون همگانی در این خصوص گفت: تزریق دُز چهارم ویژه افراد بالای ۷۰ سال، کادر بهداشت و درمان، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و بیماران دارای نقص سیستم ایمنی (هموفیلی، تالاسمی، پیوند عضو، اچ.آی.وی. مثبت، ام.اس.، سرطان، دیالیزی و مصرف‌کنندگان داروهای تضعیف‌کننده ایمنی)؛ از تمام افراد مشمول واکسیناسیون دُز چهارم دعوت کرد تا در اسرع وقت به نزدیک‌ترین مرکز یا پایگاه سلامت مراجعه و نسبت به تزریق دُز چهارم اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه