English

برگزاری بیست و پنجمین مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه به میزبانی شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه قم

سید محمود طاهری از رقابت 551 نفر در بیست و پنجمین مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فرآوده های نفتی ایران در قم و هفت منطقه دیگر به صورت همزمان خبر داد.

برگزاری بیست و پنجمین مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه به میزبانی شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمود طاهری با اشاره به زمان برگزاری این دور از مسابقات قرآنی به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منقطه قم،اظهار کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات که در ماه های پایانی سال گذشته با حضور 3 هزار نفر از کارمندان و خانواده های آنان برگزار شده بود، در مرحله نیمه نهایی به میزبانی استان قم با حضور 551 نفر ادامه پیدا کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با اشاره به استقبال بانوان از حضور در این دور از مسابقات بیان کرد:متسابقین در هفت منطقه قم، همدان، مشهد، تبریز، اهواز و رفسنجان به همراه کارکنان هشت پالایشگاه بخش خصوصی در رشته‌های متعدد شامل تحقیق، ترتیل، حفظ، مفاهیم و همچنین نهج‌البلاغه به رقابت پرداختند.
وی گفت: این گونه محافل و مجالس یک هدف را دنبال می‌کند، و آن هم ارتقا و ترویج فرهنگ قرآنی است که برای ارزیابی میزان رسیدگی به اهدافمان باید پژوهشی صورت بگیرد.
طاهری ادامه داد: با توجه به شرایطی که اجتماع دارد، و هجمه‌ای که بر افکار عمومی جامعه است، قطعا یک بازنگری در شیوه‌ برگزاری مسابقه‌ها و مفاهیم قرآنی ضروری‌ است تا در بین کارکنان شرکت نفت و همچنین خانواده و فرزندان آنها ترغیب و تشویق بیشتری ایجاد کند.
مدیر منطقه قم خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقه‌ها به گونه‌ای که تلفیقی از روش‌ها و شیوه‌های سنتی و جدید باشد، مخاطب بیشتری را جذب خواهد کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حاجی‌کمالی مشاور وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت با اشاره به آیه شریفه "الَّذینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَ یُقیمُونَ الصَّلاةَ وَ مِمَّا رَزَقْناهُمْ یُنْفِقُونَ"، ضمن بیان صفات اهل تقوی گفت: بی‌شک قرآن کریم اهل تقوا را به مسیر هدایت، راهنمایی خواهد کرد؛ زیرا در جامعه‌ای که دچار کسالت و خواب‌آلودگی است، چنگ زدن به قرآن، انسان را به اوج حیات ابدی خواهد رساند.

وی با تبریک به کسانی که با قرآن مانوس هستند و این کتابِ آسمانی در دل و جان آنان رسوخ یافته است، توصیه نمود ‌که قرآن بخوانند و همواره با قرآن محشور باشند.
حاجی کمالی افزود: ما باید با قرآن رشد کنیم؛ زیرا قرآن کتاب انسان سازی است و به ما یک چهارچوب می‌دهد تا در قالب آن دُرست حرکت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه