English

افزایش ۵۲.۶ درصدی مصرف بنزین در قم طی نوروز امسال

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قم از افزایش ۵۲.۶ درصدی مصرف بنزین در قم طی نوروز امسال خبلر داد

افزایش ۵۲.۶ درصدی مصرف بنزین در قم طی نوروز امسال

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمود طاهری روز چهارشنبه افزود: از ۲۶ اسفندماه سال ۱۴۰۰  تا ۱۳ فروردین‌ماه، به‌طور میانگین روزانه ۲ میلیون و ۷۲ هزار لیتر بنزین در استان قم مصرف شد.

وی اضافه کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵۲.۶ درصد، در مقایسه با سال ۹۹، ۲۰۶ درصد و در مقایسه با سال ۹۸، ۷.۷ درصد افزایش یافته است.

به گفته وی،‌ بیشترین میزان مصرف بنزین در ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ به دلیل مراسم نیمه شعبان بود که ۲۰.۳ درصد از متوسط روزهای تعطیل بیشتر مصرف شده است.

طاهری با اشاره به افزایش مصرف گاز سی ان جی نیز گفت: مصرف گاز سی ان جی در تعطیلات امسال در مقایسه با سال گذشته، ۱۸.۵ درصد بیشتر بوده است.

وی افزود: مصرف سی ان جی در سال ۱۴۰۰ در مقایسه با سال ۹۹، ۵۳ درصد افزایش یافته و مصرف آن در سال ۹۹ نسبت به ۹۸ و همچنین در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ به ترتیب ۳۱ و سه درصد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: ۶۳ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در استان قم وجود دارد که از این تعداد، در ۴۱ باب سوخت سی ان جی عرضه می‌شود که ۲۱ باب دومنظوره و ۲۰ باب نیز تک منظوره است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قم خاطرنشان کرد: در صورتی که متقاضیان احداث جایگاه‌های توزیع سوخت شرایط لازم را دارا باشند، مجوز بهره‌برداری صادر می‌شود.

وی با اشاره به ترافیکی که گاهی در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت به وجود می‌آمد،‌ از صبر و حوصله مردم تشکر و بیان کرد: همچنین از کارکنان جایگاه‌ها و رانندگان نفت‌کش که با همکاری باعث شدند خدمات مطلوبی به شهروندان و مسافران ارائه شود، قدردانی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه