English

بلوار خداکرم منطقه ۳ قم در سال جاری بهسازی می شود

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: بلوار خداکرم منطقه ۳ قم در سال جاری بهسازی می شود.

بلوار خداکرم منطقه ۳ قم در سال جاری بهسازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری بودجه سال ۱۴۰۱ منطقه سه را عددی بالغ‌بر ۷۳ میلیارد تومان در حوزه عمرانی دانست و اظهار داشت: بر اساس بودجه تصویب‌شده برای منطقه، پروژه‌های شاخصی تعریف‌شده ولی اولویت بر اتمام پروژه‌های ناتمام است.

وی یکی از مهم‌ترین پروژه سال ۱۴۰۱ منطقه سه را تکمیل بلوار خداکرم اعلام کرد و گفت: کارهایی که در این بلوار باید انجام شود شامل زیرسازی و آسفالت با سیستم WR بوده که حدود هفت میلیارد تومان برای آن اعتبار تخصیص داده‌شده است که مسیر اجرای پروژه از ابتدای خیابان شهید رجایی تا پل شهید دستغیب را شامل می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه در این پروژه تخریب زیادی باید انجام شود و اجرای آن در چند فاز برنامه‌ریزی‌شده که فاز نخست آن را امسال اجرایی می‌کنیم تصریح کرد: بر اساس زمان‌بندی انجام‌شده در ۶ ماه اول سال تکمیل می‌شود و چون دستگاه چند کار زیرسازی، جمع‌آوری آسفالت قدیمی را به‌صورت هم‌زمان انجام می‌دهد که امیدواریم زودتر از زمان‌بندی کار به اتمام برسد.

وی یکی دلایل اجرای پروژه به‌صورت فازبندی را عدم مسدود شدن مسیر دانست و ابراز کرد: بلوار خداکرم یکی از شریان‌های اصلی منطقه بوده و برای مدیریت ترافیک و عدم مسدودسازی مسیر پروژه به‌صورت فازبندی اجرا می‌شود و با توجه به سرعت‌بالای دستگاه WR می‌توانیم کمترین زمان محدودیت ترافیکی را در این مسیر داشته باشیم.

روحانی ادامه و تکمیل بلوار شهید رجایی را نیز یکی دیگر از پروژه‌های شاخص سال ۱۴۰۱ منطقه اعلام کرد و گفت: بلوار شهید رجایی تا گمرک وضعیت مناسبی نداشته و با پیگیری‌های دادستانی و شهرداری امیدواریم در سال جاری آن را تکمیل کنیم که حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار برای موضوعات جدول‌گذاری و زیرسازی به میزان ۵۰۰ متر در نظر گرفته‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه