English

شهرداری قم به خانواده و فعالیت‌های خانوادگی نگاه راهبردی دارد

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: شهرداری قم به خانواده و فعالیت‌های خانوادگی نگاه راهبردی دارد.

شهرداری قم به خانواده و فعالیت‌های خانوادگی نگاه راهبردی دارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالقاسم مقیمی در حاشیه برگزاری مسابقه رالی خانوادگی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اتفاقات در حوزه‌های فرهنگ شهروندی ایجاد حس تعلق به شهر و همدلی بین خانواده‌هاست، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در مجموعه برنامه‌های فرهنگ شهروندی نگاه ویژه و راهبردی به بحث خانواده و فعالیت‌های خانوادگی دارد.

وی با تأکید بر اینکه مسابقه رالی خانوادگی با چندین هدف برگزارشده است، گفت: هدف اول ایجاد حس تعلق و الفت بین خانواده با انجام یک حرکت جمعی برای رسیدن به هدفی مشترک است که تمام اعضای خانواده را با هم همراه می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: هدف دوم رعایت مباحث ترافیکی و رانندگی است که در این برنامه سعی داریم شرکت‌کنندگان مروری بر قوانین راهنمایی و رانندگی داشته و بیش‌ازپیش خود را به رعایت این قوانین ملزم کنند.

به گفته وی، هدف بعدی که بسیار در برنامه‌ریزی این مسابقه اهمیت داشت رعایت نکات مختلف فرهنگ شهروندی ازجمله احترام به رانندگان و عابرین، داشتن سطل زباله و تفکیک زباله‌ها، سرکشی به اماکن تاریخی و آشنایی بیشتر با نقاط مختلف شهر بود که شرکت‌کنندگان به‌خوبی این موضوعات را اجرا کردند.

مقیمی با اشاره به استقبال خوب همشهریان از این رویداد مفرح خاطرنشان کرد: امیدواریم این برنامه در دوره‌های بعدی با کیفیت بیشتری برگزار شود و شروع حرکتی برای اصلاح رفتار ترافیکی و شهروندی در قم باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه