English

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه «رالی خانوادگی» در قم ثبت نام کنند

سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در ادامه برگزاری مجموعه برنامه‌های «روز قم»، فراخوان ثبت‌نام علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه مفرح و جذاب رالی خانوادگی را اعلام کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه «رالی خانوادگی» در قم ثبت نام کنند

به گزارش خبرگزاری موج قم، معاونت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با مشارکت هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان به مناسبت «روز قم»، اقدام به طراحی و اجرای مسابقه رالی خانوادگی برای شهروندان قمی کرده است.

این برنامه رالی سرعت نبوده و به‌صورت نقشه‌خوانی و مسیریابی ویژه خانواده‌ها برگزار می‌شود که در هر خودرو می‌بایست یک خانواده حضورداشته باشند که یکی از اعضای خانواده اقدام به نقشه‌خوانی و مسیریابی و همسر وی اقدام به رانندگی کند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رویداد مفرح و جذاب می‌توانند به سایت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به آدرس fv-qom.ir مراجعه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

گفتنی است به‌منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با نحوه برگزاری این مسابقه و همچنین ارائه آموزش‌های لازم و پاسخ به سؤالات و ابهامات، جلسه توجیهی و ارائه نقشه آزمایشی در روز چهارشنبه برگزار می‌شود که زمان و مکان آن متعاقباً به ثبت‌نام کنندگان اعلام خواهد شد.

رالی خانوادگی روز جمعه ۲۱ آبان از ساعت ۸ صبح از پارکینگ ساختمان شهرداری قم واقع در بلوار امام موسی صدر آغاز و نقشه اصلی مسابقه در همان مکان ارائه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه