English

افزایش توسعه فضای سبز خانگی در سبد خانوار شهروندان قمی

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم از افزایش توسعه فضای سبز خانگی در سبد خانوار شهروندان قمی خبرداد.

افزایش توسعه فضای سبز خانگی در سبد خانوار شهروندان قمی

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالقاسم مقیمی روز پنجشنبه در آیین پویش ملی درخت دوستی بنشانیم در سالن رضوان شهرداری قم، افزود: مجموعه بدنه شهرداری قم اهتمام ویژه‌ای بر پرورش فضای سبز و گل و گیاه دارد و در زمان شورای اول شهر قم سرانه فضای سبز شهری کمتر از یک متر مربع بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: اهتمام سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر فرهنگ سازی نسبت به نگهداری فضای سبز خانگی و توسعه درخت کاری در مجتمع‌های فرهنگی امر بسیار ارزشمندی است.

مقیمی ادامه داد: توسعه فضای سبز خانگی، فرهنگ کتاب و کتابخوانی، از مباحثی است که باید تلاش کنیم بیش از گذشته در سبد خانوار هزینه شود. توسعه سبد خانوار در حوزه فرهنگی با کاهش هزینه خانوار در حوزه دارو و درمان و غیره همراه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی در نگهداری از فضای سبز شهری آماده هر نوع تعامل و همکاری با سازمان پارک‌ها و فضای سبز است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: با ارتقای فرهنگ شهروندی قم طی سالهای اخیر شهروندان نسبت به از بین رفتن لکه‌های فضای سبز بسیار حساس شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه