English

بدنبال هویت بخشی و ایجاد تعلق‌خاطر در برنامه‌ریزی‌های روز قم بوده‌ایم

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: بدنبال هویت بخشی و ایجاد تعلق‌خاطر در برنامه‌ریزی‌های روز قم بوده‌ایم.

بدنبال هویت بخشی و ایجاد تعلق‌خاطر در برنامه‌ریزی‌های روز قم بوده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به سیر برنامه‌های روز قم از تصویب تاکنون، اظهار داشت: پیگیری برای درج مصوبه شورای فرهنگ عمومی در تقویم رسمی کشور از نخستین اقدامات این سازمان در خصوص روز قم بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: تلاش برای جذب مشارکت سایر دستگاه‌های اداری اجرائی استان در برنامه‌های روز قم از سال ۹۸ شروع و نتایج مطلوبی به‌دست‌آمده است.

وی معرفی روز قم به عموم مردم و شهروندان قمی را طی سه سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد و افزود: طراحی هویت بصری جهت استفاده در المان‌ها و طرح‌های مدیریت شهری به‌عنوان یکی از اقدامات تأثیرگذار از سال ۹۸ دنبال شده است.

مقیمی با بیان اینکه شعار امسال روز قم«با آمدنت عید به قم می‌آید» انتخاب‌شده است، خاطرنشان کرد: توجه به طراحی شعارهای سالیانه با توجه به منابع دینی و روایات موردتوجه مسئولان سازمان فرهنگی و شهرداری مرکز بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم یادآور شد: تولید آثار هویت‌بخش برای معرفی ابعاد گوناگون شهر قم از اهداف مهم این روز است تا حس تعلق‌خاطر شهروندان به این شهر مقدس افزایش یابد.

وی تلاش برای وحدت رویه و انسجام در مجموعه برنامه‌های مدیریت شهری ویژه روز قم را از برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم در سه سال گذشته دانست و تصریح کرد: در همین خصوص معرفی این روز به نخبگان به‌ویژه علما، حوزه علمیه قم و مراجع تقلید در دستور کار قرار گرفته است.

مقیمی اهمیت و اقبال فضای مجازی در فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: تلاش برای ایجاد موج رسانه‌ای و ثبت این روز در اذهان عمومی شهروندان به‌ویژه در فضای مجازی در قالب‌های مختلف هنری در حال انجام است و تاکنون آثار فاخری در رشته‌های مختلف توسط اساتید تولیدشده است.

وی در پایان هماهنگی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای انجام برنامه‌های مشترک و تشکیل ستاد و دبیرخانه روز قم در شهرداری با محوریت سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم را از دیگر اقدامات مهم روز قم از تصویب تاکنون دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه