English

اجرای ۲۳ ویژه‌برنامه در روز قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از اجرای 23 ویژه‌برنامه در روز قم خبرداد.

اجرای 23  ویژه‌برنامه در روز قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالقاسم مقیمی روز دوشنبه در یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، افزود: ورود پر خیر و برت حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر مقدس قم نقطه عطف تاریخی و تمدنی در شهر قم است.

مقیمی با اشاره به اهمیت پرداختن به روز قم، گفت: توجه به این روز می‌تواند توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهر قم را دچار تحول کند و فرصت مطلوبی جهت پیشرفت و توسعه شهری به وجود بیاورد.

وی اظهار داشت: در روز قم، تلاش خواهد شد تا فضای شهری نسبت به این روز آماده شود و حس تعلق و هویت شهروندان نسب به این شهر افزایش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم ادامه داد: شعار امسال روز قم، «با آمدنت عید به قم می‌آید» با توجه به وجود ۲ نیمه شعبان در سال جاری انتخاب‌شده و #در_امتداد_یاری نیز به همین مناسب در نظر گرفته‌شده است.

مقیمی یادآور شد: روز قم در تقویم استانی ثبت‌شده و طی سال گذشته در مجموعه شهرداری قم تلاش‌هایی انجام‌شده تا این روز به‌صورت رسمی در تقویم ملی نیز به ثبت برسد.

وی تصریح کرد: معرفی روز قم به مردم ایران، طراحی هویت بصری برگرفته از کاشی‌کاری‌های حرم مطهر، طرح شعارهای سالیانه، اجرای و طراحی آثار هویت‌بخش شهری، ایجاد وحدت رویه برای برنامه‌های روز قم، ایجاد موج‌های رسانه‌ای، معرفی روز قم در بین اساتید دانشگاهی و غیره مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده طی سه سال گذشته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: ۲۳ ویژه‌برنامه برای روز قم توسط شهرداری قم در نظر گرفته‌شده که امیدواریم این ویژه‌برنامه‌ها همچون سال‌های گذشته با استقبال مطلوب شهروندان نیز همراه باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه