English

انهدام باند سارقان غیربومی منزل در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام باند سارقان غیربومی منزل در قم و کشف 14 فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

انهدام باند سارقان غیربومی منزل در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ میکائیل قهرمانپور اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: سارقان پس از انجام این سرقت، مجدداً قصد سرقت منزل در یکی دیگر از مناطق استان داشته که با هوشیاری اهالی محل ناکام و با خودرو پژو پارس متواری می شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: با بررسی تخصصی کارآگاهان 3 نفر سارق در این رابطه شناسایی و مشخص شد افراد مذکور بلافاصله پس از سرقت نافرجام به خارج از استان متواری شده اند.

سرهنگ قهرمانپور با بیان اینکه این افراد اهل یکی از استان های غربی کشور هستند، گفت: سپس طی هماهنگی با مقام قضائی استان، همچنین هماهنگی با کارگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی، این متهمان تحت تعقیب چندین استان، دستگیر و در تحقیقات کارآگاهان با توجه به مستندات موجود به 14 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: سرانجام افراد به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان و در نهایت روانه زندان شدند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه