English

رئیس پلیس آگاهی استان قم خبرداد؛

دستگیری باند سارقان موتورسیکلت با نشر آگهی در سایت دیوار

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری باند سارقان موتورسیکلت با نشر آگهی در سایت دیوار خبر داد.

دستگیری باند سارقان موتورسیکلت با نشر آگهی در سایت دیوار

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ میکائیل قهرمانپور در گفت‌وگویی، اظهار داشت: در پی سرقت‌های متعدد موتورسیکلت‌های مدل NS و 125 در آگهی سایت دیوار موجب شد تا موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مالباختگان با درج آگهی در سایت دیوار قصد فروش موتورسیکلت خود را داشته و طی تماس تلفنی سارقان تحت عنوان خریدار با شماره ثبت شده از فروشنده در محل قرار حاضر و به بهانه آزمایش وسیله نقلیه فروشی از غفلت مالباخته سوء استفاده و با به سرقت بردن وسیله متواری می‌شوند.

سرهنگ قهرمانپور ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند 2 نفر متهم را حین قرار فروش موتورسیکلت احدی از مالباختگان شناسایی و بلافاصله دستگیر و از آنان یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته سرکرده و 4 نفر دیگر از اعضای باند به همراه  2 نفر مالخر در عملیات جداگانه دستگیر و از منزل متهمان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه دیگر و تعداد قطعات موتورسیکلت کشف و متهمان نیز به سرقت 9 دستگاه موتورسیکلت به ارزش 2 میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرهنگ قهرمانپور بیان داشت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی روانه زندان شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی

    سایت دیوار که خودش متشکل از ادمین ها و عوامل بودار و مورددار هست ، تبدیل شده است به مامن و پناهگاهی برای دلالان بهم زنندۀ نظم اقتصاد بازار سالم ، و شیادان و کلاهبرداران و استخدام کنندگان نوامیس مردم !!! ببندید و تحریم کنید این سایت مزخرف را.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی