English

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد؛

لزوم اهتمام مردم برای ثبت نام در سامانه سلامت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قم ضمن تاکید مجدد بر اهتمام مردم برای ثبت نام در سامانه سلامت گفت: با توجه به اهمیت ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir از همشهریان می خواهیم که در این سامانه ثبت نام کرده و در راستای مبارزه با این ویروس کمک تیم‌های بهداشتی باشند.

لزوم اهتمام مردم برای ثبت نام در سامانه سلامت

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیامک محبی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تا کنون ۸۷۵ هزار و ۸۲۹ نفر از ساکنان شهر قم به صورت فعال توسط مراقبین سلامت غربالگری شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۴۶ هزار و ۷۹۹ نفر نیازمند پیگیری و ۱۱ هزار ۱۶۱ نفر نیز نیاز به پیگیری فوری داشتند که در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت با آنها تماس گرفته و پیگیری‌های لازم انجام می شود.

محبی اظهار داشت: تا این لحظه بیش از۹۰ درصد از پیگیری های فوری مورد نیاز که توسط سامانه خودارزیابی گزارش شده، توسط مراقبین سلامت انجام شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۸۷۵ هزار و ۸۲۹ نفر  از ساکنین شهر قم نیز به صورت فعال توسط مراقبین سلامت غربالگری و در سامانه‌ سیب ثبت شده اند. به عبارت دیگر می‌توان گفت ۶۵/۷٢ درصد از جمعیت استان و ۵۶/۵۸ درصد از خانوارها تا این لحظه مورد غربالگری کرونا قرار گرفته‌اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه