English

فرمانده انتظامی استان قم:

محموله ۲۰ میلیارد ریالی پارچه قاچاق در قم کشف شد

فرمانده انتظامی استان قم نیز از کشف محموله ۲۰ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریالی پارچه قاچاق در قم خبر داد.

محموله 20 میلیارد ریالی پارچه قاچاق در قم کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، یک دستگاه کامیون را دریکی از محورهای مواصلاتی قم به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی گفت: در ادامه راننده کامیون طی مواجهه با مأموران اذعان کرد خودرو از استان‌های غربی به مقصد استان تهران بارگیری شده بنابراین با بررسی مدارک حمل بار مشخص شد، نشانی فرستنده و گیرنده کالا در بارنامه به‌صورت صوری ثبت‌شده است.

آقاخانی تصریح کرد: سپس کامیون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل و با تخلیه بار خودرو، یک هزار و ۵۶۴ طاقه پارچه قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در ادامه نمونه کالا به اداره گمرکات استان ارسال و کارشناسان این اداره کل، ارزش کالای مکشوفه قاچاق را درمجموع ۲۰ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال اعلام کردند.

آقاخانی افزود: درنهایت متهم به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

سارق زن به ۱۰ فقره سرقت دوچرخه در قم اعتراف کرد

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری یک سارق زن به اتهام ۱۰ فقره سرقت دوچرخه در قم خبر داد.

 سرهنگ مراد حسین جعفریان اضافه کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه از داخل منازل آپارتمانی در استان، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدام‌های پلیسی یک نفر سارق زن را شناسایی و حین انجام سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بابیان این‌که متهم اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد، تصریح کرد: نامبرده طی تحقیقات پلیس از همدستی فردی دیگر در این رابطه خبر داد و اذعان داشت تاکنون ۱۰ فقره سرقت دوچرخه طی ۲ ماهه اخیر انجام داده است.

جعفریان بابیان این‌که تلاش برای دستگیری همدست وی در دستور کار مأموران این کلانتری قرار دارد، اضافه کرد: درنهایت متهم به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان و سرانجام با قرار قانونی روانه زندان شد.

باند سارقان زورگیر در قم متوقف شد

سرهنگ میکائیل قهرمان پور اظهار داشت: در پی وقوع پنج فقره سرقت شبانه با تهدید سلاح سرد از مغازه‌ها، با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان برای شناسایی و دستگیری متهمان در این رابطه تشکیل شد.

وی گفت: با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدام‌های پلیسی ۲ نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند و در مواجهه با شواهد موجود به جرم خود اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: سپس طی تحقیقات صورت گرفته از این افراد، ۳ نفر از همدستانشان نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به کشف چندین سلاح سرد از متهمان، تصریح کرد: درنهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان و سرانجام با قرار قانونی روانه زندان شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی