English

فرمانده انتظامی استان قم خبرداد؛

کشف ۴ کیلوگرم مواد افیونی شیشه در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در قم خبر داد و گفت: در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر شدند.

کشف 4 کیلوگرم مواد افیونی شیشه در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: اکیپ گشت عملیاتی پلیس آگاهی استان حین پایش پلاک خودروها در یکی از ورودی‌های استان، یک دستگاه خودروی پراید که دارای سابقه سرقت کیف قاپی از استان البرز شهرستان کرج بود را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ادامه راننده و سرنشین و همچنین خودرو به پلیس آگاهی استان قم منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از پراید 4 بسته مواد افیونی شیشه و 10 بسته کوچک بسته بندی شده به وزن 4 کیلوگرم که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

آقاخانی گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

اپلیکیشن‌های نامعتبر را جهت دریافت رمز یک‌بارمصرف نصب نکنید

رییس پلیس فتا استان قم نیز بابیان این‌که برای دریافت رمز یک‌بارمصرف نباید اپلیکیشن های نامعتبر را نصب کرد، گفت: در کنار گسترش روزافزون بازار موبایل و فناوری‌های مرتبط با آن، استفاده از Application یا نرم‌افزارهای موبایلی این روزها زیاد شنیده می‌شود و این در حالی است که برخی افراد سودجو با ساخت یکسری نرم‌افزار از این فرصت به‌دست‌آمده سوءاستفاده می‌کنند .

سرهنگ علی موالی اظهار داشت: این افراد سودجو، با توجه به اجرای طرح دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف پویا  اقدام به تبلیغ و ارائه خدمات به شهروندان با طراحی اپلیکیشن‌های جعلی سعی دارند اعتماد کاربران را در فضای مجازی جلب نمایند تا شهروندان را قربانی برخی اهداف شوم خود کنند.

وی افزود: با دانلود و نصب این اپلیکیشن‌ها سرقت اطلاعات ذخیره‌شده بر روی گوشی همراه یا سیستم‌ها صورت می‌گیرد، اطلاعاتی مثل عکس ذخیره‌شده بر روی سیستم و یا اطلاعات بانکی به‌راحتی از سوی مجرمان سایبری به سرقت می‌رود.

رئیس پلیس فتا استان قم در خصوص فعال‌سازی رمز یک‌بارمصرف پویا به شهروندان توصیه کرد: استفاده از رمز یک‌بارمصرف گام مهمی برای حفظ امنیت اطلاعات مالی کاربران بوده لذا شهروندان برای فعال‌سازی رمز یک‌بارمصرف حتما با مراجعه به سایت بانک مربوطه، راهنمای فعال کردن رمز یک‌بارمصرف را مطالعه کنند و جهت دریافت اپلیکیشن رمز پویا به فروشگاه‌های معتبر و یا شعب بانک مراجعه کنند.

 ۱۴۹واحد صنفی فاقد پروانه در قم پلمب شد

رییس پلیس امنیت عمومی استان قم نیز از اجرای طرح برخورد با صنوف فاقد پروانه کسب خبر داد و گفت: ۱۴۹ واحد صنفی فاقد پروانه در استان پلمب شد.

سرهنگ پیام کاویانی بیان کرد: طرح نظارت بر اصناف به‌منظور برخورد با صنوف فاقد پروانه کسب از اتحادیه‌های مربوطه به‌منظور ساماندهی صنوف با محوریت پلیس امنیت عمومی در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با همراهی نماینده اتاق اصناف از برخی واحدهای صنفی بازدید و ۴۸۴ واحد متخلف به علت نداشتن مجوز و پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی اخطار گرفته و تعداد ۱۴۹واحد صنفی نیز در این خصوص پلمب شد .

وی با تاکید بر استمرار این‌گونه طرح‌ها و برخورد با واحدهای صنفی متخلف از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد متخلف موارد را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع، تا نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

کشف چهار هزار و ۹۷۸ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در قم

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف چهار هزار و ۹۷۸ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در قم خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش سیگار قاچاق در یک دکه سوپر مارکت، ماموران کلانتری ۲۲ به محل مذکور، اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: در بازرسی از این دکه سوپر مارکت ۴ هزار و ۹۷۸ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق همچنین ۱۰ بسته تنباکو خارجی قاچاق کشف شد.

جعفریان افزود: در این خصوص متهم به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام تحقیقات تکمیلی و سیر مراحل قانونی تحویل پلیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه