English

فرمانده انتظامی استان قم خبرداد؛

کشف یک تن تریاک در محور دلیجان _ سلفچگان

فرمانده انتظامی استان قم گفت: یک تن تریاک در قالب 100 بسته 10 کیلوگرمی از یک دستگاه تریلی در محور دلیجان _ سلفچگان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان کشف شد.

کشف یک تن تریاک در محور دلیجان _ سلفچگان

به گزارش خبرگزاری موج قم، عبدالرضا آقاخانی ضمن اعلام خبر فوق، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان با ارسال اطلاعاتی خبر از عبور یک قاچاقچی مواد مخدر با یک دستگاه تریلر کشنده کمپرسی اسکانیا از محور دلیجان _ سلفچگان داد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس طی هماهنگی‌های قضائی مأموران به محل‌های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی اولیه از داخل کابین خودرو مقدار 40 گرم مواد مخدر مشکوک به تریاک در قالب یک بسته و مقدار 116 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب بسته ای بزرگتر کشف شد.

آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه طی بازرسی دقیق تر از خودرو تریلی یک تن و 6 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب 100 بسته 10 کیلوگرمی کشف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: نهایتاً متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه