English

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان:

۱۲۴ هکتار اراضی دولتی در استان اردبیل آزادسازی شد

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۱۲۴ هکتار زمین از اراضی بیت المال به ارزش ۱۲ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال در ۲ سال اخیر با اجرای حکم قضایی آزادسازی و به مساحت اراضی ملی استان افزوده شد.

۱۲۴ هکتار اراضی دولتی در استان اردبیل آزادسازی شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سرهنگ مهدی نوظهور اظهار کرد: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز فعالیت دولت سیزدهم به تعداد ۱۰۹ فقره پرونده را به مرحله اجرای حکم رسانده است.

وی همچنین گفت: در این مدت ۵۹ هکتار از اراضی بیت‌المال به ارزش ۱۹ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال رفع تعرض شده است.

نوظهور ، وظیفه اصلی یگان حفاظت را پاسداری از زمین‌های دولتی و مقابله قاطع با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی برشمرد و افزود: طبق اعلام معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، یگان حفاظت از اراضی استان اردبیل در بحث اجرای حکم قضایی در مجموع با ۱۷۱ درصد افزایش عملکرد و اقدامات در سال ۱۴۰۲ در بین سه استان برتر کشور قرار دارد.

 

۶۰۰ هزار و ۲۰۰ مورد کشت از اراضی استان اردبیل انجام شد

وی افزود: با حمایت‌های معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ۶ هزار و ۲۰۰ مرحله گشت حفاظت از اراضی در استان اردبیل انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تا به امروز تعداد ۵۹۵ پرونده حقوقی در این یگان تشکیل شد و در مراحل سیر قانونی قرار دارد.

نوظهور اظهار کرد: هرگونه دخل، تصرف و بهره‌برداری غیرقانونی اشخاص حقیقی و حقوقی از اراضی دولتی و ملی برابر قانون جرم تلقی شده و در مراجع قضایی قابل پیگیری می‌باشد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: یگان حفاظت از اراضی استان در حوزه فرهنگ‌سازی و اقدامات پیشگیرانه قدم‌های خوبی برداشته و جلسات متعددی با دهیاران و شورای روستاها و ساکنان اطراف شهرها با موضوع آشنایی آنها با قانون حفاظت از اراضی برگزار و ۴۳ هزار و ۵۰۰ عدد بروشور و تراکت با محتوای آگاه‌سازی و آشنایی با قوانین چاپ و توزیع کرده است.

نوظهور اظهار کرد: مردم می‌توانند هرگونه اخبار ، اطلاعات و مسائل مرتبط با زمین‌خواری و تصرف‌های غیر قانونی را از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ "پنل پیامکی ارتباط مردم با یگان حفاظت پیرامون زمین خواری "به یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه