English

معاون هلال احمر اردبیل:

اهمیت پدافند غیرعامل در استان نیازمند تبیین است

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: اهداف و اهمیت پدافند غیرعامل در این استان نیازمند تبیین بوده و باید برای برنامه‌های عملیاتی در حوادث احتمالی برنامه‌ریزی شود.

اهمیت پدافند غیرعامل در استان نیازمند تبیین است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزیز ارشادیان در جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش‌های همگانی برای مقابله با سوانح و حوادث احتمالی به‌مناسبت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: لازم است پدافند غیرعامل به شکل جدی و تخصصی در استان دنبال شود. چرا که پدافند غیرعامل صرفا به معنای مقابله با حملات شیمیایی و پرتویی نیست ، بلکه در تمام ابعاد زندگی ما نمود دارد.

وی ادامه داد: در جلسات متعددی که تاکنون انجام شده به نکته نظر یکسان از سوی دستگاه‌های متولی نرسیدایم ، طوری که قبل از هرگونه حادثه احتمالی در استان باید آمادگی لازم وجود داشته باشد. چرا که ایمنی در امدادرسانی مساله مهمی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه بخشی از ایمنی در حوادث به آمادگی مرتبط است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در هفته پدافند غیرعامل دستگاه‌های ذیربط به وظایف خود عمل کرده و برنامه‌ریزی در راستای اهداف کارگروه پدافند غیرعامل را پیگیری کنند.

 

آموزش و برنامه‌ریزی مهم‌ترین گام در پدافند غیرعامل است

زیبانژاد؛  نماینده پدافند غیرعامل استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل تاکنون در شرایط بحرانی فراتر از مسئولیت خود عمل کرده و به عبارتی خط شکن بوده که جای تقدیر دارد.

وی افزود: انتظار می‌رود اهمیت پدافند غیرعامل در بخش‌های مختلف تبیین و جلسات آن از سوی دستگاه‌ها به صورت پررنگ برگزار شود.

وی ادامه داد: آموزش و برنامه‌ریزی مهم‌ترین بحث و گام اساسی در بحث پدافند غیرعامل بوده و لازم است با تلاش و همدلی دستگاه‌های متولی اقدامات لازم به صورت عملیاتی اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه