English

مدیرعامل هلال‌احمر کردستان؛

۱۱ تیم عملیاتی مستقر در مرز باشماق مریوان

مدیرعامل هلال‌احمر کردستان گفت: تابستان سال جاری، برای دومین سال مرز رسمی باشماق شهرستان مریوان مهمان زائران حسینی می باشد که همچون سال گذشته، مراسم پیاده روی زوار مورد استقبال مردم شهرستان مریوان قرار گرفت.

۱۱ تیم عملیاتی مستقر در مرز باشماق مریوان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ پیام جلالی مدیرعامل هلال‌احمر کردستان در جمع خبرنگاران با اشاره به وظایف هلال احمر عنوان کرد: جمعیت هلال احمر به صورت ذاتی در هر حادثه، اتفاق و مناسبتی وظیفه امداد و نجات را به عهده دارد و سال جاری نیز برای دومین سال، مرز باشماق مرز رسمی عبور زائرین حسینی است و با توجه به تجارب سال گذشته، جمعیت هلال احمر کردستان پای کار بوده و قرارگاه مرکزی هلال‌احمر در در مرز باشماق مریوان مستقر است.

وی افزود: بیش از ۱۱ تیم عملیاتی به صورت شبانه روزی مستقر بوده که بیش از ۶۰ نیروی عملیاتی برای ارائه‌ خدمت به مصدومین احتمالی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: در سراسر استان، ۴۱ تیم عملیاتی ثابت، پشتیبان و موقت آماده باش می باشند و تمامی مسیرهای مواصلاتی استان کردستان بویژه مسیرهای منتهی به شهرستان مریوان مورد پوشش امدادی است.

وی در ادامه بیان کرد: اکنون تمامی لجستیک مورد نیاز عملیات در مرز باشماق استقرار یافته و ۲ تیم عملیاتی همراه با آمبولانس، خودروی نجات و تمامی تجهیزات امدادی مورد نیاز، خارج از مرزها مستقر هستند و امسال برای اولین بار یک تیم پزشکی امدادی برای پوشش حوادث احتمالی ایام اربعین در تکیه حضرت رسول اکرم (ص) در شهر سلیمانیه عراق مستقر است.

دکتر جلالی در پایان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان کردستان تا پایان مراسم اربعین، برای ارائه خدمت به زائران حسینی در مرز باشماق مریوان مستقر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه