English

سید حامد عاملی:

افزایش قیمت نان در اردبیل بعد از عید تعیین تکلیف می شود

استاندار اردبیل گفت: باتوجه به اینکه هزینه ها در نانوایی ها افزایش یافته، طبق سنوات گذشته تعیین نرخ جدید نان، بعد از عید نوروز انجام می شود.

افزایش قیمت نان در اردبیل بعد از عید تعیین تکلیف می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جلسه شورای آرد و نان استان گفت: هرگونه تخلف در نانوایی ها باید با برخود قانونی مواجه شود و برای حفظ منافع مردم تشدید نظارت و اعمال تذکرات قانونی در دستورکار قرار گیرد.

وی افزود: اردبیل یک شهر گردشگری است و باید کیفیت نان مورد توجه قرار گیرد و مشکل نان با پلمپ صنف حل نمی شود باید با نظارت بیشتر به پخت و پز و نحوه توزیع آرد یارانه ای مانع تخلف و کم فروشی شویم و اگر تخلفی در هر نقطه از استان رخ دهد به شکل قانونی برخورد شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: متاسفانه معضل کیفیت نان در اردبیل سابقه زیادی دارد و باید آموزش های لازم به نانوایان و کارگران این صنف بصورت عملی داده شود تا کیفیت نان اردبیل ارتقا یابد.

عاملی گفت: طبق گزارش 2 هزار و ۶۹۱ نانوایی در سطح استان فعال هستند که عمده این نانوایان از آرد یارانه ای استفاده می کنند نباید منافع مردم فدای بد سلیقگی برخی از افراد شود.

وی افزود: بیش از ۳ هزار خانواده از طریق پخت نان در سطح استان امرار و معاش می کنند چه خوب است با کمی احساس مسوولیت بیشتر و مشتری مداری، زندگی این افراد با آرامش تداوم یابد.

استاندار اردبیل با تاکید اینکه کارخانه های آرد سازی نیز در ارتقای کیفیت آرد تلاش کنند گفت: در سطح استان ۱۲ کارخانه تولید آرد وجود دارد و هر کارخانه ای تخلف کرد به نسبت تخلف سهمیه گندم آنها کسر شود و نباید در اینگونه صنوف که زندگی مردم به آن بستگی دارد تخلفی صورت گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی