English

سید حامد عاملی:

آرد تحویلی به نانوایان اردبیلی باید به نان تبدیل شود

استاندار اردبیل گفت: آرد تحویلی به نانوایان در راستای صیانت از حق و حقوق مردم در سطح استان باید به نان تبدیل شود.

آرد تحویلی به نانوایان اردبیلی باید به نان تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جلسه کارگروه مدیریت آرد و نان استان گفت: در راستای صیانت از حق و حقوق مردم در ابتدا باید مسائل مربوط به حوزه آرد و نان مشخص شود که عمده مشکل و بیشترین تاثیر گذاری در کیفیت آرد و نان چه چیزی است تا بتوانیم بترتیب اولویت برنامه ریزی کنیم  و مشکلات مربوط به این حوزه را حل کنیم .

وی افزود: بحث نظارت بر آرد و نان بصورت جدی انجام گیرد و چنانچه واحد نانوایی و یا کارخانه آرد سازی مرتکب تخلفی شود برخورد قانونی صورت گیرد تا حق و حقوق مردم ضایع نشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: بازرسین حوزه آرد و نان سازمان صمت استان با مراجعه حضوری و مستمر به واحدهای نانوایی و با تشدید بازرسی و نظارت‌ها، با حساسیت بیشتری در این زمینه عمل می کنند.

رامین صادقی گفت: از نانوائی های فعال در سطح شهر به صورت سر زده بازدید می شود که  هدف از این بازدید چگونگی نظارت برعملکرد نانوایان، بررسی محیط نانوایی‌ها از نظر بهداشتی و ضوابط پخت، کیفیت و کمیت پخت نان‌ها نیز در این بازرسی مورد ارزیابی قرار می گیرد .

وی افزود: در بازرسی های سرزده، نانوایی‌هایی که مقررات را رعایت کرده و از نظر بهداشتی و کیفیت و کمیت نان‌ها دارای شرایط مساعد باشند مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرند در غیر اینصورت نانوایان متخلف برای برخورد قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی می شوند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه