English

محمد اهلی خبر داد:

نقش مهم و تاثر گذار روابط عمومی ها در بازتاب رشد توسعه صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بر جایگاه مهم و تاثیرگذار روابط عمومی ها در انعکاس اخبار و تبیین اهداف و اقدامات انجام شده در رشد توسعه صنعتی استان تاکید کرد.

نقش مهم و تاثر گذار روابط عمومی ها در بازتاب رشد توسعه صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در نشست مشترک اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل گفت: در طول این چند سال اخیر، حوزه صنعتی استان از رشد و جهش فوق العاده ای برخوردار بوده است که جا دارد در این راستا از تلاش های استاندار اردبیل و تمامی مسئولان استانی تشکر و قدردانی گردد.

وی ضمن تشکر از اقدامات موثر هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: روابط عمومی ها به عنوان یکی از بخش های مهم سازمان ها و شرکت ها محسوب می شوند و در صورتی که این بخش در یک سازمان فعال نباشد معرفی دستاوردهای آن سازمان به صورت ابتر باقی خواهد ماند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در خصوص وضعیت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: در طول چند سال اخیر از حضور چشمگیر سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی مواجه هستیم که این می تواند هم یک خبر خوب برای استان باشد و هم می تواند یک خبر بد محسوب شود.

اهلی تصریح کرد: خبر خوب به این علت می تواند باشد که با حضور سرمایه گذاران و افتتاح طرح های مختلف تولیدی، استان اردبیل به سمت صنعتی شدن پیش می رود و خبر بد مربوط به اتمام زمین قابل واگذاری به متقاضیان در شهرک های صنعتی است.

وی ادامه داد: البته برای حل این مشکل قدم های بسیار مناسبی برداشته شده است که از جمله آن می توان به تملک 95 هکتاری شهرک صنعتی اردبیل(2) و شروع عملیات اجرایی فاز 200 هکتاری این شهرک اشاره نمود که برای تسریع در آماده سازی نیازمند حمایت هرچه بیشتر مسئولان استانی و کشوری هستیم.

غلامحسین غاربی، مشاور و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل نیز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته صنعت و معدن بر تلاشگران و کارآفرینان عرصه صنعت گفت: با تلاش های استاندار اردبیل در طول این چند سال اخیر، صنعت استان از جهش چند برابری برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: تلاش مضاعف برای معرفی دستاوردهای صنعتی استان، بایستی در سرلوحه برنامه های روابط عمومی ها قرار گیرد که در این بین، روابط عمومی ها باید از خود تلاش وافری نشان دهند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل افزود: حتی اگر یک روز هم از طول عمر دولت تدبیر و امید باقی مانده باشد باید در انجام وظایف خود عدول نکنیم و در راه اطلاع رسانی صحیح و تاثیر گذار حرکت نمائیم.

غاربی همچنین روابط عمومی ها را به تعامل سازنده تر با اصحاب رسانه دعوت کرد و ادامه داد: با تعامل هر چه بهتر با رسانه ها و قشر خبرنگاران می توان در تبیین دستاوردهای صنعتی استان موفق تر عمل نمود.

در پایان این نشست، طی لوحی از سوی اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل، از تلاش های روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در امر اطلاع رسانی حوزه صنعت تقدیر و قدردانی گردید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه