English

اسفندیار هوشیار:

هزینه‌های مراسمات عزاداری به تکمیل پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات اهدا شود

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه بهترین روش برای مرداخت احسانات و نذورات در ماه محرم توجه به عتبات عالیت است که هزینه‌های مراسمات عزاداری به تکمیل پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات اهدا شود.

هزینه‌های مراسمات عزاداری به تکمیل پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات اهدا شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اسفندیار هوشیار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان اردبیل در نشست با بخشدار هیر بیان کرد: با توجه به اینکه اهالی منطقه در ایام ماه محرم و مناسبت‌ها بیشتر به نذورات و احسانات می‌پردازند بنابراین امسال باید روش‌های پرداختن به این نذورات را تغییر و با روش‌های دیگر انجام دهند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه بهترین روش برای مرداخت احسانات و نذورات در ماه محرم توجه به عتبات عالیت است که هزینه‌های مراسمات عزاداری به تکمیل پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات اهدا شود.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های بازسازی حرمین در دستور کار است ادامه داد:! با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات تکمیل پروژه‌های بازسازی حرمین ائمه اطهار(ع) است مردم می‌توانند نسبت به اهدای کلی و جزئی هزینه‌های نذورات خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه